Ga naar inhoud

MQP met 255 over de Nederlandse A35

sledgehammer

Aanbevolen berichten

• Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Snelheidsduivel met 255 km per uur opgepakt

Met 255 km/u over de A35

Automobilist rijdt met 255 km/h over A35

Volgens SBS6 gaat het om een MQP, waavan er maar TWEE in Nederland zijn te vinden.

:schater:

Duitsland zo dichtbij!!!!!!!!!! Had nog ff 5 minuten geduld gehad............., ......., ik kom in NL niet boven de 170, mijn rijbewijs is me teveel waard!!!

Hans

Link naar reactie

Wat een BS, een topic gelezen:

-Sierra XR4i met 265km/h.

-maar twee MQp's in NL,

-Mercedes 180 Kompressor (met hoedje op) met 250 op de klok,

-BMW K1200RS met 280 door de bebouwde kom,

-alleen BMW ///M modellen zijn niet begrensd op 250 ^_^ :)

ben ik blij met jullie hier op het forum, hier alle topic's bij elkaar nog niet zoveel BS als daar in een Topic ;)

Link naar reactie

Bovendien zie je maar weer dat het woord "afgunst" op erg veel nederlanders van toepassing is. "We kunnen het in dit land niet hebben als mijn buurman en erg snelle BMW heeft", dan is dat voordat je weet een ASObak, bumperklever of een asociaal.

Link naar reactie

Gelukkig stond er wel nog een textje van iemand die opgevallen was dat er in Duitsland harder maar vooral beter gereden word.

Ik heb toevallig vorige week Zondag nog in Duitsland gereden en inderdaad: Je rijd 'gewoon' 180 tot 220 per uur met snelle karretjes mee, en bijna iedereen gaat vrijwel meteen naar rechts.

Daar is het ook normaal dat je een lichtsignaal krijgt van iemand die je snel van achteren nadert.

Het Zit toch veel in de hollandse cultuur: Afgunst, jaloeZie.

Ik heb al vaker een discussie gevoerd met mensen die Zich ó Zo storen aan anderen die veel te hard naderen op de autobaan.

"Ik ga dan gewoon naar links om in te halen want je mag maar 120 km p/u". Remt die maar af !!

Nou, ik heb daar nouwelijks problemen mee.

Ik ga gewoon even van het gas af en dat is meestal voldoende om de 'snelle gast' voorbij te laten. Zelden dat ik dan weer flink moet gassen om weer op mijn vorige snelheid te moeten komen.

Het probleem in Nederland is dat, wij Nederlanders, elkaar [meestal] niets meer gunnen.

[Zeg maar eens tegen je collega dat je 3% meer loon hebt dan hem/haar. Kun je onweer verwachten.]

Link naar reactie

Om verder te gaan met wat Pierre begon over BS verhalen:

* Als je toch zoveel centen hebt neem dan Mercedes SL600 McLaren

* Als het een nieuwe BMW betreft heeft ie geluk gehad dat hij niet de motor heeft opgeblazen midden op de snelweg

* behalve de M5/M6 die gaan door tot de 270

* Maar 255Km/h is echt peanuts tegenwoordig hoor...(door FordXRRS ^_^ )

* Bij de M3/M5/M6 kan je gewoon in een BMW Fabriek de blokade ( begrenzer) eruit laten halen voor wat $$

* BMW's zijn elektronisch begrensd op 250, BEHALVE de M-versies die zijn op 300 begrensd.. en je kan het laten verwijderen tegen een bedrag van rond de 2000 euro

* maarjahh.. pff BMW.. mijn oom heeft vorige week een pre-order voor de nieuwe S500 gedaan

:schater::schater::schater::schater::schater:

Link naar reactie

* en een helicopter kun je niet bijhouden, al helemaal niet met een BMW. :schater::schater:

Maar ik heb een hekel aan bumperklevers: Ik had er Zojuist wéér een voor me..... ^_^

Link naar reactie
Zou me niet verbazen als veel van de commentaren zelfs van onze "vrienden in blauw op straat" komen.

Ik ben namelijk niet bepaald kapot van de intellectuele (en verbale) capaciteiten van deze beroepsgroep ^_^

Ogenschijnlijk intelectueel, meer interessant doen denk ik tegenover de brave burger, bij de crimi`s hebben ze geen reet meer te vertellen, die zijn over het algemeen slimmer als meneer agent :)

Neem nou die agentjes van tegenwoordig, die hadden toch psycholoog moeten worden ofzo, die dwingen echt geen respect af, hadden we bromsnor nog maar :schater:

Link naar reactie
Ogenschijnlijk intelectueel, meer interessant doen denk ik tegenover de brave burger, bij de crimi`s hebben ze geen reet meer te vertellen, die zijn over het algemeen slimmer als meneer agent

Neem nou die agentjes van tegenwoordig, die hadden toch psycholoog moeten worden ofzo, die dwingen echt geen respect af,

Nou nou Tobias.......

Ik ben Zelf ook agent, dus je raakt me heftig met jouwn denkbeelden..... :)

Gelukkig Zijn we niet allemaal hetZelfde qua instelling en tolerantie ;)

Ik laat Zelf altijd 'de kerk in het midden'.....

Anders had ik hier al vaker beklemmende gevoelens gekregen.... ^_^

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in