Ga naar inhoud

Z3

Aanbevolen berichten

Ik ben gelijk aan het shoppen geslagen!!!!

Je ZZZ is je nog niet snel genoeg?

Nope............... :) Dat kan harder..........(zonder gelijk een //M te kopen)

Het Zit OnZe Chris nog steeds niet Zo lekker dat een of andere oetl*l met een Big Smile in een au tomaatje achter hem bleef plakken op de supersmalle dijkweggetjes die nota bene tot Chris Zijn thuiscircuit behoren...... ;)

Stoppen Ze bij een splitsing, stapt die tomaat uit. Wat gaat hij doen?? De ^_^ uithangen... :lol:

post-3-1129664168.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

vind het ook geen optie maar wel een mooi stukje engineering. net zoals smart bijna 100pk uit een 700cc blokkie weet te toveren met de roadster. Ter vergelijk: een bugatti veyron met 1001 pk heeft een 8 liter motor.

^_^

Link naar reactie
240 pk uit een 2 liter 4 cilinder is geen kattenpis.

je auto de hele tijd boven de 8000 rpm houden om die pk's te hebben, ook niet :schater:

Alsof je in je //M constant op 7400 RPM gaat zitten voor je maximale vermogen..........dacht het ook niet ^_^

Link naar reactie
Alsof je in je //M constant op 7400 RPM gaat zitten voor je maximale vermogen..........dacht het ook niet :D

klopt :wub:

Dus ik ben blij met "ietsje" meer koppel uit een 3.2.

Ik denk dat een 2.8 BMW met hetzelfde aantal pk's als een S2000 nog altijd meer fun to drive is vanwege het koppel en dus de dagelijkse "driveability" :rolleyes:

Zo'n japcrap ding is een leuk scheurijzertje, maar veel te toerengedreven ^_^

Link naar reactie

Keuzes die je maakt he? :D

Feit blijft wel dat dit een hele brok techniek is, waar de vergelijkbare motor van de ZzZ, de 2.0 niet aan te pas komt. :wub:

enne btw....... de ZzZ is geen dagelijks auto, dus dat zou die "japcrap" ook nooit gworden zijn.... just for the fun ^_^

Link naar reactie

pk/cc is het natuurlijk indrukwekkend. Maar of dat een fijne auto oplevert :unsure:

Het is natuurlijk wel een interessant uitgangspunt: veel pk's uit een klein (dus licht) blok B)

Maar dan ben ik toch meer amerikaans gericht: there's no substitute for cubical inches ^_^

Link naar reactie
pk/cc is het natuurlijk indrukwekkend. Maar of dat een fijne auto oplevert :unsure:

Het is natuurlijk wel een interessant uitgangspunt: veel pk's uit een klein (dus licht) blok B)

Maar dan ben ik toch meer amerikaans gericht: there's no substitute for cubical inches ^_^

vreemd genoeg haalde die amerikanen nou juist minder vermogen uit al die cubic inches als je het met europese sportwagens zonder turbo of compressor gaat vergelijken, al veranderd dat laatste tijd wel met die nieuwe corvette.

Link naar reactie
pk/cc is het natuurlijk indrukwekkend. Maar of dat een fijne auto oplevert  ^_^

Het is natuurlijk wel een interessant uitgangspunt: veel pk's uit een klein (dus licht) blok  B)

Maar dan ben ik toch meer amerikaans gericht: there's no substitute for cubical inches  B)

vreemd genoeg haalde die amerikanen nou juist minder vermogen uit al die cubic inches als je het met europese sportwagens zonder turbo of compressor gaat vergelijken, al veranderd dat laatste tijd wel met die nieuwe corvette.

Komt zeker omdat het nu een Opel is :unsure:

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in