Ga naar inhoud

Guest

ChrisXL

Aanbevolen berichten

Heren............

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen....... de guest is een bekende ;) Dan bedoel ik de guest van een paar mailtjes (volgens zijn zeggen)

De zoon (wie wilde hier op het forum ook alweer kinderen??? :muur: ) leest regelmatig mee en vond het nodig (anoniem) zijn "mening" te spuien.

Wat zeg ik mening?... meer onder de gordel steken.

Ik schaam me er diep voor, maar moet tevens deze jonge man van net 20 gedeeltelijk gelijk geven.

We gedragen ons hier soms als een stel idioten, grapjes zijn leuk, soms ook helemaal niet, topic hijacking kan grappig zijn, vaak ook niet. Iedereen heeft recht op zijn meningen, smaak en emoties als het de ZzZ betreft. We moeten er soms alleen aan denken dat we onze eigen ideeën niet aan anderen opdringen. We weten allemaal wat hier bedoeld wordt.

Om een lang verhaal kort te maken. Het zal niet meer gebeuren. Als hij wat te zeggen heeft, meldt hij het aangemeld op het forum. Ik heb trouwens die paar mailtjes gelezen en achteraf moet je er toch wel om lachen.

Nu nog de kwestie van een andere guest... er zijn er meer....... :)

Link naar reactie
  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ziet er uit als .................bah wat stinkt dat 

Mag ik ff overgeven...............beeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh   

Bijna net zo erg als wit

Wel mooi bij mijn p.....sgele Z1 heb ik (bijna) alle afvalstoffenlichaamsuitingen bij elkaar 

Dit dus.................. :) er zijn mensen hier die het wel mooi vinden en mensen met een witte ZzZ.

Link naar reactie

Stel idioten is ook een beetje ver gezocht, soms gaan wij inderdaad een stapje te ver, maar dat wordt al gauw genoeg gecorrigeerd. Ik zou tegen je zoon willen zeggen, ga eens met je vader mee naar een meeting en kom erachter welke mensen er nu echt achter die computers zitten. Dan kijk je gelijk heel anders tegen dit forum op. :)

Link naar reactie
Ziet er uit als .................bah wat stinkt dat 

Mag ik ff overgeven...............beeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh   

Bijna net zo erg als wit

Wel mooi bij mijn p.....sgele Z1 heb ik (bijna) alle afvalstoffenlichaamsuitingen bij elkaar 

Dit dus.................. :) er zijn mensen hier die het wel mooi vinden en mensen met een witte ZzZ.

Chris, nu moet je niet een post van mij gebruiken om je te excuseren voor het feit dat je niet weet wat er in je huis gebeurd, vind ik not done ;)

Lees je eigen post eens door. Verbeter de wereld en begin bij jezelf :muur:

Als je met alle IMHO niet eens eerlijk mag vertellen dat je bruin en wit afschuwelijk vindt dan kunnen we beter stoppen.

En nu gaan we het weer over zzz hebben ;)

Link naar reactie

Ik ben het wel met Pierre eens wat betreft het mogen zeggen wat je mooi vind. Ik vind het alleen niet nodig om dan maar de hele tijd op je standpunt te blijven hameren. 1x is genoeg.

En dat we met die kleuren bezig zijn of grappen maken over L & B of de witteknipperpolitie hoort denk ik gewoon bij het forum. Zolang we huidskleur- en sexe vriendelijk blijven mag je wat mij betreft best iemand een beetje "dissen" als het maar duidelijk blijft dat het een grapje is (en blijft) Het probleem is (heb ik ook bij mezelf gemerkt) dat het op een gegeven moment niet meer leuk is. Of gewoon een beetje klaar. Je kan daar dan een beetje in doorschieten, dat doet ook iedereen wel eens. Kijk, ik vind het zelf bijzonder grappig om te pas en te onpas dat gedoe over die kleuren in posts verwerkt te zien. Maar ik kan me voorstellen dat anderen die op zoek zijn naar een stukje informatie zich daar op een gegeven moment aan gaan ergeren. Ik heb ook dikwijls gehad dat ik iets serieus probeerde te doen en dat daar dan alleen maar met slappe teksten op gereageerd werd (of gewoon helemaal niet) Ja da's dan best vervelend. Aan de andere kant doe ik dat ook bij anderen, waarvoor bij deze heel erg sorry :drank:

Maar het lijkt me goed dat we gewoon met mekaar een beetje in de gaten houden hoe het loopt.

ZELFREGULERING dus. En daar hebben we volgens mij echt geen forum politie voor nodig ofzo. Daar bedoel ik mee dat we echt niet de hele tijd andere mensen tot de orde hoeven te roepen. De pot verwijt de ketel zeg ik dan en begin bij jezelf. Ik vind dat het hier prima gaat, we zijn allemaal volwassen en houden ook van een lolletje. We zien mekaar af en toe in het echt en dat is heel gezond en ook nog gezellig. We weten immers zo wat we aan elkaar hebben.

Amen :party:

Link naar reactie

en anders zijn de volgende domijnnamen nog beschikbaar:

www.zwartebmwzforum.nl

www.rodebmwzforum.nl

www.witteknipperbmwzforum.nl

www.oranjeknipperbmwzforum.nl

www.originelebmwzforum.nl

www.pimpelaarsbmwzforum.nl

Link naar reactie
en anders zijn de volgende domijnnamen nog beschikbaar:

www.zwartebmwzforum.nl

www.rodebmwzforum.nl

www.witteknipperbmwzforum.nl

www.oranjeknipperbmwzforum.nl

www.originelebmwzforum.nl

www.pimpelaarsbmwzforum.nl

en tevens:

www.napojemoetopassenanderskrijgtiestrafvandeoppermoderatormetzijnopruiendeposts.nl

Link naar reactie
gelukkig kan BB zien wie er ppst, ook als hij als -guest- post, dus ik kwam snel bij ChrisXL uit  B)

tatutatu  :rolleyes:

heb je daar geen vast ip adres voor nodig??? die hebben toch niet veel mensen?

245 van jouw 258 berichten komen van het IP adres af waarmee je je laatste bericht hebt gemaakt ;)

Het is het IP adres van je router/switch van je provider, denk ik zo :)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in