Ga naar inhoud

Iemand pics van Z3 met Styling 135 ?

Mr. Jones

Aanbevolen berichten

• Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Staat erg goed onder de ZzZ! -_-

z3big.jpg

Hoewel de goedkopere variant, ook wel leuk is...

rezax2_superchrom.jpg

Work Rezax II in 18 - 20Zoll in versch. Farben und Ausführungen. Preise ab €742.00 :)

Jongens de velgen op de foto betreffen de BBS LM in 19 inch :lmao:

Die Work wielen zijn ook gaaf echter nog duurder en IMHO ietsje drukker en geen rennsport (lees relatief licht) zoals de Le Mans :huh:

Link naar reactie
Wat bedoel je juist met dat laatste gedeelte want daar graak ik niet helemaal uit.

Nou ,als dit een aanbiedingsprijs is dan is die aanbieding misschien straks voorbij. Of de velgen zijn gewoon uitverkocht (stel dat ze een goedkoop partijtje hebben ingekocht)

In dat geval moeten we misschien eerder aktie ondernemen -_-

Die prijs hebben ze al heel lang, heb zelf ook eens naar de daytona race zitten gluren :)

Link naar reactie

Heb hier nog wat gevonden wat qua prijs precies nog goed meevalt :D

Keskin%20KT1.JPG

Prijs 8,5*18 ET35 & 10*18 ET35 : 1300€

Mah gaat ge dan ni vooraan als achteraan dezelfde boord hebben als beide ET waardes dezelfde zijn ?

Die 10*18 ET18 zal ni echt mogelijk zijn zeker ? Heb ff gezocht in ouder topic van mij waar Pierre vertelde dat deze waarde [10J ET28] de maximale waarde zou zijn bij een 10J brede velg. Dus ET18 is TE.... Wel jammer natuurlijk want dat moet wel nen boord zijn volgens mij. :blink:

aangepast door Mr. Jones
Link naar reactie

Natuurlijk ken ik deze velgen ook, wil hier niet alles slecht maken, maar de kwaliteit is slecht en het is een nep driedelige velg, kun je beter de echte versie hiervan de OZ Futura gebruikt kopen, deze zijn er helaas niet meer nieuw. Kijk maar eens op www.felgen-garage.de.

greetzzz,

Pierre

Link naar reactie
Natuurlijk ken ik deze velgen ook, wil hier niet alles slecht maken, maar de kwaliteit is slecht en het is een nep driedelige velg, kun je beter de echte versie hiervan de OZ Futura gebruikt kopen, deze zijn er helaas niet meer nieuw. Kijk maar eens op www.felgen-garage.de.

greetzzz,

Pierre

Felgen-garage ken ik ookPierre mah die prijzen zijn echt wel :blink::huh:

Dus dan kan ik concluderen dat die Rials dan toch wel de beste oplossing is. Heb je daar enige ervaring mee, Pierre ?

Link naar reactie

De Rials zijn OK en ook heel mooi, zou alleen ook nog ff aan mijn Schnitzer's denken, velgrand is ongeveer net zo breed als de Rials, de Schnitzer is echter een veel duurdere, lees exclusievere velg :blink:

Zou zeggen kom gewoon eens vrijblijvend kijken, kun je meteen de Hamann Hardtop bewonderen :huh:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in