Ga naar inhoud

Iemand pics van Z3 met Styling 135 ?

Mr. Jones

Aanbevolen berichten

• Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Aangezien ik meerdere keuzes heb welke velg ik zou kunnen plaatsen onder men Zzz ben ik niet zeker of ik wel voor deze zou gaan.

Ik vind ze wel iets hebben, maar ben niet zeker of ik, na het plaatsen van deze, na enkele weken er nog zo zou over denken.

Maar ben je dan wel zeker of je d'r zeker van bent? :rolleyes: Dat weet je zeker niet zeker? :D

Link naar reactie
Aangezien ik meerdere keuzes heb welke velg ik zou kunnen plaatsen onder men Zzz ben ik niet zeker of ik wel voor deze zou gaan.

Ik vind ze wel iets hebben, maar ben niet zeker of ik, na het plaatsen van deze, na enkele weken er nog zo zou over denken.

Een woord Tiefbett :rolleyes: :D

Link naar reactie

Ziet er wel netjes uit. Die kleine beschadigingen zullen wel herstelbaar zijn veronderstel ik. Wel jammer dat het 5*112 is, kzou al met adapters moeten gaan werken en misschien dat dat een probleem zou kunnen geven. Maar ik hou ze in ieder geval in de gaten.

@ Z3: Denk toch dat ik voor cup-velgen ga gaan. Maar ben wel benieuwd voor hoeveel deze de deur uit zullen gaan.

Link naar reactie
Ben hier net ff op het forum iets tegengekomen wat me wel aanstaat. B)

Nl. deze velgen: RIAL Daytona Race: 8,5*18" ET40 & 9,5*18" ET35

daytona-race.jpg

En dit voor de prijs van: 1334€ op deze site: http://www.reifen-herceg.de/

Iemand ervaring met deze site, of zijn ze goedkoper te vinden ?

Lijkt natuurlijk heel erg op de BBS LeMans (alleen iets meer boutjes) Ik zit zelf ook heel erg aan deze velg te denken. Ik ben eerlijk gezegd wel een beetje verrast door de prijs. Ik dacht dat ie duurder was. We zouden natuurlijk kunnen overwegen om ze tegelijk aan te schaffen en een korting te bedingen :rolleyes:

Ik heb er alleen geen haast mee..... ;)

Link naar reactie
Ben hier net ff op het forum iets tegengekomen wat me wel aanstaat. B)

Nl. deze velgen: RIAL Daytona Race: 8,5*18" ET40 & 9,5*18" ET35

http://www.rial.de/images/felgen/gross/day...aytona-race.jpg

En dit voor de prijs van: 1334€ op deze site: http://www.reifen-herceg.de/

Iemand ervaring met deze site, of zijn ze goedkoper te vinden ?

Lijkt natuurlijk heel erg op de BBS LeMans (alleen iets meer boutjes) Ik zit zelf ook heel erg aan deze velg te denken. Ik ben eerlijk gezegd wel een beetje verrast door de prijs. Ik dacht dat ie duurder was. We zouden natuurlijk kunnen overwegen om ze tegelijk aan te schaffen en een korting te bedingen :rolleyes:

Ik heb er alleen geen haast mee..... ;)

Heb je een idee wanneer je ze zou aanschaffen ? Bij mij is er nl. ook niet zo een haast bij. En heb er geen probleem mee om samen aan te schaffen om zo eventueel misschien nog iets van die prijs af te kunnen doen. :)

Link naar reactie

Ik hangt een beetje van een bepaald bedrag af wat ik in November zou moeten krijgen....

Valt het mee, dan wordt het ergens november/december. Valt het tegen dan wordt het waarschijnlijk ergens in de lente/zomer volgend jaar. Overigens wil ik met de wetenschap dat het goedkoper gaat worden zowieso best even wachten, ik heb n.l. helemaal geen hekel aan m'n huidige velgen. Vind ze alleen iets te klein. :rolleyes:

Het zou naturrlijk WEL kunnen dat dit een partijtje is en dat ze dus op een gegeven moment op zijn, dat moeten we niet hebben. Dus misschien goed om wel even contact op te nemen met die lui....

Link naar reactie
Overigens wil ik met de wetenschap dat het goedkoper gaat worden zowieso best even wachten, ik heb n.l. helemaal geen hekel aan m'n huidige velgen. Vind ze alleen iets te klein. :rolleyes:

Het zou naturrlijk WEL kunnen dat dit een partijtje is en dat ze dus op een gegeven moment op zijn, dat moeten we niet hebben. Dus misschien goed om wel even contact op te nemen met die lui....

Bij mij zou het ergens begin december zijn dat zou kijken voor velgen, die net zoals bij jou een maatje groter mogen. Tenzij ik ergens een Hamann HT kan strikken. Dan wordt dit opgeschoven naar de zomer.

Wat bedoel je juist met dat laatste gedeelte want daar graak ik niet helemaal uit.

Link naar reactie
Wat bedoel je juist met dat laatste gedeelte want daar graak ik niet helemaal uit.

Nou ,als dit een aanbiedingsprijs is dan is die aanbieding misschien straks voorbij. Of de velgen zijn gewoon uitverkocht (stel dat ze een goedkoop partijtje hebben ingekocht)

In dat geval moeten we misschien eerder aktie ondernemen :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in