Ga naar inhoud

Z3 rit mooie noorden

sander

Aanbevolen berichten

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast Gast_sander
kan er ook een overzicht gemaakt worden wie er van het forum allemaal meegaan ?

ik kan het weten, friesland is super.

sander

:fez: tot nu toe bekent :

chris xl

tobiastoeter

johan en maasje

roodkapje

zie hier de link naar deelnemers :

http://www.bmwz3club.nl/evenementen/overzinschr.asp

En ik

maar de meesten van ons staan onder een andere naam, daar kun je dus niks mee.

WAAR BLIJVEN DE FORUM LEDEN !!!!!!!!!!!!!

KOMT ALLEN KOMT ALLEN NAAR FRIESLAND !!!!!!!!!!!

Link naar reactie

Kunnen niet-leden meerijden met een clubrit?

Ja, schrijf uzelf met het inschrijfformulier in . Vul bij lidnummer 'Nog geen lid' in, want u heeft natuurlijk nog geen lidnummer van de club. U betaalt € 10,- per rit en per auto, op de dag zelf aan de organisatie. Indien u later lid wordt van de club dan wordt dit bedrag in mindering gebracht op de contributie.

bron

Link naar reactie
:hamer: hoe gaat dat nu als ik geen lid ben van de z3club ben toch wil meerijden?

Ook zin om mee te rijden Napoje? Kunnen we misschien met z'n allen richting Den Helder.. bakkie koffie bij Tobiastoeter en dan verder............ :lol:

Link naar reactie
Doe mijn best... niks voor jullie om morgen ook te komen? ;)

Chris, verzoeknummertje: svp wat van de rit en van Sanders' ///M.

:fez: ja rob ga gezellig mee B)

B) het in levende lijven meemaken is altijd leuker dan later naar de pics te kijken toch of niet dan :blink:

Link naar reactie

Zou komen, ware het niet dat ik een afspraak heb voor een mini-meeting.

Aad en ik zien elkaar halverwege het land; ik overhandig hem mijn spoorverbreders. Hij heeft de tools om de gaten passend te maken. Je weet wel, van die H&R dingen die niet pasten.

Link naar reactie

Ja was op tijd in H'veen en heb nog enkele members ontmoet en het kriebelde wel toen iedereen ging rijden.De ;) van sander was super mooi :D .

Nog een race QPe van de beier gezien.En de baas gesproken over zij n nieuwe raceproject,een e90 met een V8 erin.de v10 uit de nieuwe :D 5 is nog te complex om om te bouwen voor een race motor door ingewikkelde elektronica.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in