Ga naar inhoud

Ten navolging van het slotje

sledgehammer

Aanbevolen berichten

Ik zie nu dus dat je van het idee wilt afstappen. Chris bedaar jezelf even, en slaap er een nachtje over. Iedereen weet dat jij je van het begin af aan veel voor het forum hebt betekend. Je hebt niet voor niets zo'n mooie bijnaam gekregen.

Het was in het begin van dit topic nog niet geheel duidelijk wat er nu precies op die dag ging plaatsvinden, en iedereen dacht meteen aan een soort van tweede klusdag. Daar vloeide dit (offtopic)gesprek dus eigenlijk uit.

Nogmaals, niks dan lof voor je plannen, en ik hoop dan ook echt dat deze dag doorgaat.

Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik vind het ook jammer, maar snap Chris wel. Als je een redelijk to-the-point topic wilt maken om animo te peilen is het lastig om door alle off-topics heen te bladeren. Ik weet niet of het er later bij geedit is, maar er stond toch duidelijk ST en HT only bij.

Chris, ik weet niet wat je al eventueel met cabriocare in Naarden geregeld had, maar eventueel zou ik wel wat kunnen overnemen. Alleen komt mij nu net de 22e okt slecht uit, en laat dat net de topper uit de poll zijn ;)

Bedankt iig voor de aanzet. Scheur nog even een rondje in je rode duivel en dan kan je er vast wel weer tegen. :lmao:

Link naar reactie
Alleen komt mij nu net de 22e okt slecht uit, en laat dat net de topper uit de poll zijn ;)

Ik heb voor de 22e gestemd, maar zoals ik al aangaf hoeft het van mij niet speciaal op die dag.

Maar ik zou toch graag zien dat Chris dit weer oppakt. Leuk initiatief, en ik heb zelf

erg goeie ervaringen met Cabriocare.

Link naar reactie

Heb het niet helemaal gevold maar als het komt door mijn post (was volgens mij gewoon een vraag en kreeg daar netjes antwoord op) dan mijn excuses.

Kom op Chris, niet zo flauw...als er iemand de off-topic bokaal verdient ben jij het wel (of is dit een erg slecht getimede grap, zo ja, dan verstop ik me nog steeds achter het feit dat ik al een week niet rook ;) )

Link naar reactie
Kom op Chris, niet zo flauw...als er iemand de off-topic bokaal verdient ben jij het wel (of is dit een erg slecht getimede grap, zo ja, dan verstop ik me nog steeds achter het feit dat ik al een week niet rook :spam: )

Chris, eerlijk is eerlijk, Ivo heeft wel een beetje gelijk. Wij allemaal, ook jij, maken/maakten ons hieraan schuldig, in menig topic. Nu is het in een topic van jou en ben je (heel) boos. Kom op, Chris, wees sportief en pak de draad weer op. Boos zijn is niet erg, maar boos blijven is wat minder.

Ik weet zeker dat jouw reactie ons heeft wakker geschud, al moet het mogelijk blijven af en toe een geintje tussendoor te plaatsen of even off-topic te zijn. Ik weet zeker dat ook jij die mening deelt. Pak je de draad weer op?

Bedankt voor je sportiviteit!

Groet!

Rob.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in