Ga naar inhoud

Heb ik nou weer!

pierrez101

Aanbevolen berichten

Was begin van de zomer bij de Stealer, APK gratis, mooi dus.

Wel ff nieuwe remblokken achter laten monteren, ze moeten toch iets verdienen :huh:

Daarna een rammel aan de linkerachterkant, metaal op metaal.

Onder de auto, in de kofferbak, niks te vinden.

Nu was ik van de week bij de bandenboer om eens naar het fahrwerk te laten kijken of daar iets los zat of zelfs nog erger, iets ingescheurd was.

Na lang zoeken kwamen ze erachter dat een remblok achter los zat.

Nu weer terug naar de stealer geweest, gelukkig zonder kosten hersteld, remblok bleek ipv drie tentakels maar twee te hebben waardoor hij bewegen kon, zag er allemaal origineel uit, maar verder voor iedereen een raadsel, Nooit meegemaakt aldus de mannen van BMW. <_<

Rijd nu gelukkig weer rammelvrij :blush:

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

:lol: Dan mogen die van mij dus ook weer open. :huh: Ik heb vorig jaar OEM (lucas) remblokken laten monteren. Toen ik de klauwen geverfd had heb ik de boel gedemonteerd en er kwam pardoes een stukje metaal uit de zuiger vallen. Aan beide kanten!!! Later weer de blokjes gemonteerd en het zat allemaal vast. :blush: Tot op heden geen last van bijgeluiden gehad. Op het aanlopen in de bocht dan na. <_<

Niet mijn blokjes maar hetzelfde principe, het gaat om het bovenste stukje metaal:

ecis%20pads.jpg

Link naar reactie
You'll never walk alone.  :huh:

Ach, het kan weinig kwaad. Het blokje kan nergens heen en zolang niks hoorbaars is laat ik het fijn zitten.  :blush:

Yes, zal dus toch wel vaker voorkomen, niemand ooit meegemaakt hoor je dan <_<

Maar bij mij rammelde hij, en ben blij dat er nu weer een goede rammelvrije inzit :lol:

PS mooi plaatje, ff de garage in en die van jou uit elkaar gehaald :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in