Ga naar inhoud

Rob & Chris

sledgehammer

Aanbevolen berichten

• Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Tja, ze springen er nu eenmaal niet zo gemakkelijk in rond deze tijd van het jaar. :D

Nog een paar maandjes en het Maaswief is er weer................ it's orgietime again :lol:

Ik heb ook zo'n 4 jaar in het Limburgse gestudeerd :blink:

Link naar reactie
Rob, laat die statistieken nu aan Huub over, hij is daar ook voor aangewezen.  :blink:

Ik verwacht van Huub dan ook binnenkort een diepgravende analyse van de statistieken. Daar moet wat uit te halen zijn.

Zo is ivodl om begrijpelijke redenen aanmerkelijk minder gaan posten toen hij Judith ontmoette, post Mark na de 4e meeting (waar 'ie niet was hoewel aangemeld, overigens) nauwelijks nog en merkte DJLeonardo rond de 1.700 posts in dat 'ie Chris met zijn vele berichten niet meer kon bijhouden.

Maak het maar af, Huub. :lol:

Link naar reactie
Gefeliciteerd!!!!

Rob - 3000 posts

Chris - 2500 posts :D

:lol:

:blink: wel een beetje late reactie maar die vele posten zijn niet bij te houden :D

in ieder geval chris gefeliciteerd met de :( status.

en rob ook gefeliciteerd met de 3000 ste post :D

op naar de :D B) status bij de ....... post ?? ( tip ivo ?? ) :schater:

Link naar reactie
Eigenlijk niet........ zit met GVfB en PVR ook op een ander forum...... daar hebben we het over 10000 posts etc <_<

aaahhh, good ld days, toen ik nog alleen maar op het AR forum zat :blush:

Link naar reactie
Pierre suggereerde het al en ik vernam zojuist uit betrouwbare bron dat Ivo overweegt de lat hoger te leggen. Het getal 3.000 werd gefluisterd.

eerlijk gezegd weet ik van nix, maar het lijkt me idd wel wat <_<

Link naar reactie
Pierre suggereerde het al en ik vernam zojuist uit betrouwbare bron dat Ivo overweegt de lat hoger te leggen. Het getal 3.000 werd gefluisterd.

eerlijk gezegd weet ik van nix, maar het lijkt me idd wel wat B)

Jawel Ivo, hier weet je wél van! <_<:blush::huh::lol::( :D :D B) :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in