Ga naar inhoud

BMW product recall

ChrisXL

Aanbevolen berichten

• Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Moet ook wel eerlijk toegeven dat deze modellen wel onder de stereotypen vallen natuurlijke :lol:

En toch..... als je d'r echt op gaat letten: het zijn NIET de BMW's die irritant en slecht rijden. Dat is wat ik zie iig. Het zijn wel BMW's die SNEL rijden, daar hoor ik ook bij (ik bedoel daarmee niet "te hard"). Maar het meeste last heb ik van Volvo's gek genoeg :lol: daarna komen de golfjes en allerlei vormen van leasediesels

Link naar reactie
Volvo en seat... the big runners-up  ^_^

Die Seatjes zijn ook wel razend snel. Voor mij dan. ;)

"doen" razend snel hehe...

Was mij inderdaad ook al opgevallen. Maar ik geef ze nog even het voordeel van de twijfel. Dat duurt echter niet lang meer... :hamer:

Totdat je volledig "weggereden" wordt door een Seat... maar dat zullen we hier waarschijlijk nooit horen :lol:

Link naar reactie
Volvo en seat... the big runners-up  :blink:

Die Seatjes zijn ook wel razend snel. Voor mij dan. ;)

"doen" razend snel hehe...

Was mij inderdaad ook al opgevallen. Maar ik geef ze nog even het voordeel van de twijfel. Dat duurt echter niet lang meer... :muur:

Totdat je volledig "weggereden" wordt door een Seat... maar dat zullen we hier waarschijlijk nooit horen <_<

Tuurlijk Chris... ;)

Kep 'r voor de zekerheid nog maar eens nagezocht:

Alleen de 20 VT cupra is sneller (0.2) dan de mijne, dus jij rijdt die er ook uit

Link naar reactie

En van die Cupraatjes rijden er in Amsterdam en omstreken heel wat rond. Tot en met turbo charged en al. Ben toch altijd wel rustig met sommige van die uitgebouwde jongens hoor... Wij zijn snel, zeker, maar er zijn hele volkstammen die met goedkopere autootjes nog veel harder gaan.

Uitgaand van de standaard prestaties van alle auto's vergis je je snel, juist deze autootjes zijn vaak niet meer standaard, wij wel min of meer, simpelweg omdat upgraden relatief minder kost dan bij de ZzZ

Link naar reactie
zit dan ook helemaal niet in mijn auto om met de streetracertjes aan de gang te gaan. ;)

Nee, daar is iedereen het over eens.... dan had ik ook iets anders gekocht ;) Maar inderdaad, d'r zijn nogal wat "getunede" autootjes hier :D Dikke dubbele kachelpijpuitlaat, :m: sticker achterop, openluchtfilter

(met -0,13 pk extra) ;) :schater:

Ja, ik lach me suf hier in de buurt :schater: -_-

Link naar reactie
zit dan ook helemaal niet in mijn auto om met de streetracertjes aan de gang te gaan. ;)

Nee, daar is iedereen het over eens.... dan had ik ook iets anders gekocht ;) Maar inderdaad, d'r zijn nogal wat "getunede" autootjes hier :D Dikke dubbele kachelpijpuitlaat, :m: sticker achterop, openluchtfilter

(met -0,13 pk extra) ;) :schater:

Ja, ik lach me suf hier in de buurt :schater: -_-

Is dat zo??? Je hebt het er zo vaak over.......... had je er eigenlijk graag bij gewild?? :D

Link naar reactie
Is dat zo??? Je hebt het er zo vaak over.......... had je er eigenlijk graag bij gewild?? ;)

Daar heb je me toch betrapt Chris! ;) Heel goed van je! ;) Dan zal ik het maar eerlijk vertellen: Ik wilde EIGENLIJK zo'n Corsaatje -_- Helaas wilden de liquide middelen niet zo opschieten dus toen heb ik uit frustratie maar een willekeurige auto gekocht... eerste wat ik toevallig zag staan was dit zwarte gedrocht waar ik nu in rij. Helaas kijk ik nog immer met een scheef oog naar de Corsaatjes als ze weer eens langs Ivo z'n :m: scheuren :D ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in