Ga naar inhoud

Nog videootjes

GVfB

Aanbevolen berichten

z3/z4 meeting in Harz, Duitsland maart 2005:

http://www.mobilis-it.com/z4um/Video/Harz%...005%20Small.avi

Divx - 22 Mb

Hoe parkeer ik m'n zzzz in de gracht, ook op Harz meeting 2005:

http://www.markandtammysworld.com/Ditched%...0Z4%20movie.wmv

Snel onderweg... door MarkB

http://www.markandtammysworld.com/fast%20run.wmv

8.6 Mb - wmv

Link naar reactie
  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

'tja MarkB's zzzz echter volledig standaard hoor... De Z4 heeft immers een zgn. "soundgenerator" standaard op de 3.0.

In kort is het een membraam dat tussen het lucht aanzuigtraject van de motor zit en dmv een buis wordt het geluid de cockpit ingestuurd.

De truuk is nu om het dempingsmateriaal dat er standaard inzit eruit te flikkeren, en dan krijg je het geluid dat je hoort in de video.

Heb het ding bij mij (op 2.5) er ook een tijdje in gehad, maar heb het maar weer verwijderd omdat het toch maar "fake" motorgeluid is hé :lmao:

soundgenerator.jpg

Sound_Generator_005.jpg

SG_Install_7.jpg

Link naar reactie

Ik had gehoord dat die Amerikaan al een hele tijd aan het solliciteren was naar een ongeluk.... Hij scheen behoorlijk onverantwoord aan het rijden geweest te zijn.

Btw Erik is nu weer terug naar de VS... heb jij nog een forwarding adres gehad?

Link naar reactie

Hey Chris!! Die CAI zat er nog niet op toen ie 't videootje maakte; maar wel bijna alle isolatie uit die soundgenerator gehaald.

Wist je dat die Amerikaan (die z'n auto in de gracht zette) een politie agent is?? :schater::schater:

Hij had aan Mark gevraagd of hij z'n zzzz niet naar Amerika kon sturen omdat hijzelf al terug was. De auto heeft 6 maanden bij de carrossier gestaan... blijkbaar was ie er erger aan toe dan op het eerste zicht.

Ik heb geen verdere info over Eric...

thx voor je pm.

Link naar reactie

WHoeha........ Al die Amerikanen die hier in Europa in de fout gaan omdat er hier nu eenmaal harder gereden wordt dan daar!!! :lmao:

Tja, ongeziene schades.....brrrr daarom altijd huiverig als er schuivers gemaakt worden en je van de weg raakt <_<

In Zwitserland heb ik de Z van Mark gehoord met zijn CAI.... mooooi ;)

Volgend jaar zeker mee met een nieuwe Harz meet :rolleyes:

Link naar reactie

tja, de meet voor 2006 is zelfs al afgesloten en is nu in Dresden... om eerlijk te zijn: iedereen (lees de "z4um" bende) was het erover eens dat de organisatie in Harz <_< was... Als ik me niet vergis, zal er van de z4um-deelnemers van dit jaar welgteld 1 lid deelnemen (Mark) ;) :rolleyes:

Link naar reactie

Ach gewoon La Roche 2006 of zo promoten!!!! ;)

Dat was ook een hele leuke weekend, Mark kan dat natuurlijk ook beamen.

Zegt het voort, zegt het voortgossip.gif Volgend jaar met het z4um en de Zforum.NL naar La Roche... Leuk samen met acVL .

Ik heb geen idee of er al plannen zijn gemaakt door Guy of Philipe om weer een La Roche tour te hebben in 2006. Normandy was anders ook heel leuk en zouden wij ook zo weer doen. :rolleyes:

Link naar reactie
Ach gewoon La Roche 2006 of zo promoten!!!! ;)

Dat was ook een hele leuke weekend, Mark kan dat natuurlijk ook beamen.

Zegt het voort, zegt het voortgossip.gif Volgend jaar met het z4um en de Zforum.NL naar La Roche... Leuk samen met acVL .

Ik heb geen idee of er al plannen zijn gemaakt door Guy of Philipe om weer een La Roche tour te hebben in 2006. Normandy was anders ook heel leuk en zouden wij ook zo weer doen. :rolleyes:

Chris, wanneer wordt je professioneel tourrijder?? Of ga je voor XL-Z- tours promotions BV <_<

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in