Ga naar inhoud

Chris, vertel!!

RobC

Aanbevolen berichten

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Zwanger???? Op jouw leeftijd???? ^_^

Whoeha!!!!Alsjblieft zeg!!!

Nee daar kwam Yvonne plotseling vorige week mee aan zetten. Ze moet veel spullen meenemen voor haar werk (kratjes met formulieren etc.) dat past allemaal niet. Er kan niet meer de 1 persoon mee. We hebben er toch al eentje.. meer van dat soort argumenten megashok1wq.gif

Prima dan, zet hem maar te koop toch? Ik weet het ook niet. (vind het niet echt steekhoudende argumenten, maarja is niet mijn auto)

Link naar reactie
Zwanger???? Op jouw leeftijd???? :D

Whoeha!!!!Alsjblieft zeg!!!

Nee daar kwam Yvonne plotseling vorige week mee aan zetten. Ze moet veel spullen meenemen voor haar werk (kratjes met formulieren etc.) dat past allemaal niet. Er kan niet meer de 1 persoon mee. We hebben er toch al eentje.. meer van dat soort argumenten megashok1wq.gif

Prima dan, zet hem maar te koop toch? Ik weet het ook niet. (vind het niet echt steekhoudende argumenten, maarja is niet mijn auto)

Zwanger is natuurlijk geintje.

Da's balen, jullie hebben er zoveel en met enthousiasme aan gedaan! Laatst nog helemaal trots bij de deukendokter in Hillegom en nu dit. Niet om een 2.8 te kopen (dat kan ik billijken ;) ), nee, gewoon weg! Om haar werk! Yvonne, vraag een lease-auto!!!

Die vrouwen toch, onvoorspelbaar, maar spannend. De strijd tegen de emancipatie hebben we al lang verloren, Chris. Ze doen gewoon wat ze willen. :muur:

Het zal je aan 't hart gaan, Chris. Maar ja, wat kun je doen...?

Wel, morgen verder. Welterusten. ^_^

Link naar reactie
Geen idee nog wat het gaat worden........... er wordt gekeken naar de 1 serie ;)

En daar moet je het bij laten. :m:

Lelijk interieur, goodkoop plastic en ook nog eens de enige tweezitter ter wereld met 4 deuren :rolleyes:

Afijn, een 120d had ik qua motor en weggedrag wel graag gehad ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in