Ga naar inhoud

ETK en TIS

Michel#1

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of jullie tegen downloaden van bestanden zijn, maar heb laatst ETK en TIS gedownload. :angry:

Als dit het geval is mogen jullie mijn vraag direct weghalen.

Maar nu weet ik niet wat ik met die bestanden moet doen. :huh:

Ik heb nu drie mapjes: ETK Disk 1, ETK disk 2 en TIS

Met in elke map weer drie bestanden:

ETK1.ccd, ETK1.cue en ETK1.img/ETK2.ccd, ETK2.cue en ETK2.img/TIS.ccd, TIS.cue en TIS.img.

Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik weet niet of jullie tegen downloaden van bestanden zijn, maar heb laatst ETK en TIS gedownload. :angry:

Als dit het geval is mogen jullie mijn vraag direct weghalen.

Maar nu weet ik niet wat ik met die bestanden moet doen.  :huh:

Ik heb nu drie mapjes: ETK Disk 1, ETK disk 2 en TIS

Met in elke map weer drie bestanden:

ETK1.ccd, ETK1.cue en ETK1.img/ETK2.ccd, ETK2.cue en ETK2.img/TIS.ccd, TIS.cue en TIS.img.

Als ik jou was zou ik ze lezen. :schater::schater::schater:

Geintje, Michel#1! :lol::(

Link naar reactie

Wat je hebt gedownload zijn zogenaamde images van cd's. Deze images kan je makkelijk met een cd-brandprogramma (clone-cd of iets anders??) branden zodat je dan 3 aparte cds hebt. Deze kan je dan gebruiken om de software te installeren.

Dat is niet echt makkelijk en gebruiksvriendelijk. Ik weet het ook niet meer precies maar van 1 van de cd's haal je het zogenaamde administration onderdeel af, en als dit geinstalleerd is dan kan je met behulp van dit onderdeel de andere cd's installeren.

Ik zal eens kijken of ik ergens nog een handleiding kan vinden.

Link naar reactie

ALS je een beetje handig bent, download je Daemon-Tools. Hiermee maak je als het ware een virituele cd-rom speler aan. Je selecteert het IMG-bestand(in de ETK/TIS map) en drukt op ok. De cd verschijnt dan gewoon in "Deze computer" en je kunt er alles mee doen wat je normaal ook met een cd kan.

Beetje lastig uit te leggen, maar je slaat eigenlijk de "cd branden" stap over. :angry:

Link naar reactie

ok, stel dat ik ergens op internet BMW ETK v1.1.0.2 (04/2005) vind, en ik mount de images in Daemon tools. Dan vraagt de installer mijn na een tijdje het "handelsid" nummer. Geef ik dan iets willekeurigs in, dan zegt de applicatie nadat ze geïnstalleerd is "handelsid is niet correct. Verwijder ETK en herinstalleer met correct handelsid".

Het kan ook zijn dat ie ipv "Handelsid" naar "Partnerid" of zo vroeg, het is al te lang geleden...

Weet iemand meer?

groeten

Link naar reactie
ok, stel dat ik ergens op internet BMW ETK v1.1.0.2 (04/2005) vind, en ik mount de images in Daemon tools. Dan vraagt de installer mijn na een tijdje het "handelsid" nummer. Geef ik dan iets willekeurigs in, dan zegt de applicatie nadat ze geïnstalleerd is "handelsid is niet correct. Verwijder ETK en herinstalleer met correct handelsid".

Het kan ook zijn dat ie ipv "Handelsid" naar "Partnerid" of zo vroeg, het is al te lang geleden...

Weet iemand meer?

groeten

Meestal, zit er bij zo'n pakketje wat je op internet ziet 'slingeren' en informatie bestandje (.nfo bv) wat je in en teksteditor kan lezen. Daar staat vast in wat je moet invullen of anders doen om het aan de gang te helpen.

Link naar reactie

Ok, ik ben nu zeker... de ETK v 1.1.02 (04/2005) die ik ergens "gevonden" heb, is een originele... maw die krijg je niet zomaar aan de praat. (kan ik nog meer om de pot draaien??).

Zal dan maar verder doen met versie 1.1.0 (07/2004).

Als iemand toch een recentere versie tegenkomt die functioneert... laat maar iets weten.

Voorts moet me van het hart dat ik het een schande vind dat sommige mensen hun "gevonden" versies kopiëren en vervolgens te koop aanbieden op eBay!

Link naar reactie
Als ik bij Version kijk zie ik het volgende:

You have loaded the CD version 02/2005 in your CD drive

Version Group ETK 1.1.0 of 16 Aug 2004 is currently running on your computer

Is die dan nieuwer dan die van jou?

Remmuz - mijn TIS geeft "you have loaded CD version 02/2004 The TIS version 3.4.1 of 17 nov 2003 is currently running on your computer"

mijn ETK geeft "CD Versie 06/2004. Thans draait de versie Group ETK 1.1.0 van nov 2003 op uw computer"...

Dus de versie nummers zijn dezelfde, maar de datum verschilt bij een jaar...

Waar ongeveer heb je die tegenkomen op het net ;) :rolleyes: ?

Groeten,

GVfB

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in