Ga naar inhoud

te hard

napoje

Aanbevolen berichten

Hoop voor je dat het uitpakt, maar zoals zo vaak: wij trekken toch wel aan het kortste eind :blink:

Maar goed dat er gisteren in Friesland of de Afsluitdijk geen politie op de weg was!! :D

Je komt zeker niet vaak op de afsluitdijk, op de weg waren ze misschien niet maar heb je ook naar boven gekeken, er vliegen daar vaak helicopters van de politie ;) :angry::angry:

:fez: Hebben die helicopters dan ook laserguns ? :lmao:

apache.jpg

wat denk je in Friesland!!

Link naar reactie
  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Piérre, altijd in hoger beroep gaan.

Al is het maar voor jouwn BMW geest in tact te houden... :D

Hier gaat het om aardig wat duiten.

Als je het wint kun je voor dat geld een leuk dagje Nürburgring maken volgend jaar,

want dat Zouden we eigenlijk dit jaar gedaan hebben..... :blink:

Link naar reactie
Volgend jaar in de lente Zedri, mail maar eens tegen die tijd om het een en ander op touw te zetten. Lijkt mij gaaf. :angry:

Doen we, moeten we even kijken met hoeveel, of beter, met hoeweinig Z'ts we gaan.

Ik denk aan Zo'n vijf Z'ts om lekker door te kunnen rijden.

Iets rustiger dan onZe Limbokikkerland Z3forumrit verkenningstoertje....maar niet veel rustiger :lmao: :blink:

Als het meer auto's worden moeten we een route uitZetten, kan best, gewoon binnendoor richting KoblenZ.

En dan bij club "Das Spate Eichhörnchen" rechtsaf via Gerolstein. :D ;)

Ik las nog een leuke op een Duits forum:

"Beter Nürburgring als helemaal geen sex" :angry:

Link naar reactie

Hoelang mag het eigenlijk duren tuussen het krijgen van de boete en voor je de boete/dagvaarding/blabla in de bus krijgt? heb nog niets gehoord van OvJ.

Link naar reactie
Hoelang mag het eigenlijk duren tuussen het krijgen van de boete en voor je de boete/dagvaarding/blabla in de bus krijgt? heb nog niets gehoord van OvJ.

meestal 6 weken max.

En 2 jaar tussen overtreding en vóórkomen :unsure:

Link naar reactie
hmmm, ik was er precies op tijd en moest maar een kwartiertje wachten. Was wel lachen, die andere zaken  :unsure:

En je eigen zaak?? Wat minder lachen? of viel het uiteindelijk allemaal nog mee?

Ik mag dus nog een keer langskomen, omdat de OvJ wat meer huiswerk moet maken. Mijn verhaal raakte dus een snaar ^_^

Link naar reactie

by the way... of flitsservice lees ik dat je als je harder ging dan 30kmu geen bezwaar kan maken? Weet gij dat wijze man?

Link naar reactie
by the way... of flitsservice lees ik dat je als je harder ging dan 30kmu geen bezwaar kan maken? Weet gij dat wijze man?

klopt, is dan een strafbaar feit en dan komt er automatisch een T ransactievoorstel vanuit de OvJ :unsure:

Ik heb dat dus niet betaald en dan komt het uiteindelijk voor de rechter.

Link naar reactie
En als je het er niet mee eens bent? Heeft het zin zowieso die brief te sturen?

waarom zou je? Je komt uiteindelijk bij de rechter B) en daar kun je je verdedigen. Je krijgt bij het T voorstel overigens wel een formulier waarop je kunt klikken: de naam van de echte bestuurder enzo .. :unsure:

Maar je kunt altijd contact opnemen met de OvJ ... hou er wel rekening mee dat die aan de kant van de eiser staat en dat de rechter onafhankelijk is, als het goed is ^_^

Link naar reactie

1 km boven pijl mulder... zal wel de "trail of the century" worden. Ik gok erop dat ze hem wegens tijdgebrek terzijde leggen. Als ie verjaart hoef je dan niets te dokken?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in