Ga naar inhoud

Supercharged Z8

ChrisXL

Aanbevolen berichten

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

:D Ik heb nooit gezegd dat ik zwart niet mooi vind!!

Alhoewel.................... :birthday: Dit is "a beast of a car".. en die zwarte velgen en HT maken het helemaal af!!

Wat hoor ik nu? Chris die zegt "zwart" en "hardtop" in 1 zin met het woordje "mooi" ? :lol:

Wat is er Chris? Ben je ziek? :huh: ^_^ :schater:

Ik vind het ook berewreed. Alleen de velgen iets TE.

Maareh, ben benieuwd hoe snel ie nou is :birthday:

OH MY GOD! HIJ IS TE KOOP! :o:birthday: HOU ME VAST! WAAR IS DIE GELDBOOM!!!! :drank:

aangepast door DJLeonardo
Link naar reactie
Hi,

Mooi!!!

Hebben ze ook iets aan ook de koppeling gedaan?

We hebben eens een atmosferische z8 gemaakt (nokkenassen, cilinderkop bewerkt en ander uitlaat systeem).

Bij overschakelen van 2 naar 3 kwam er rook uit de versnellingsbak, koppeling kreeg de Nm niet meer verwerkt.

Ron

Since at our facility the project has grown. The car is now being completely repainted (black as new), new windshield was installed, the wheels are being re-polished and new tires installed, a complete interior detail, major electronic upgrades, a Quaffe differential with 3.64 gear was installed, a UUC clutch and flywheel were installed, the Hamann headers had an EGT bung installed and then were high temperature coated, and finally the super charger system. Out of the gate the car was pre-fit for the super charger, the motor plate was installed, the differential was replaced, the clutch assembly was replaced, the headers were coated and installed, as well as several secondary options were completed prior to it being completely disassembled and shipped to the painter to be completely repainted. During this process all the worn, damaged, and weathered pieces were repaired and or replaced.

ja dus :blink:

Link naar reactie

Rob Gepost op: 18 Aug 2005, 18:34

Het zal wel schoppen tegen het zere been zijn, maar het dashboard, de knopjes en dat stuur van de Z8, ik vind het he-le-maal nix. IMHO volkomen mislukte retro-look.

En nu ik toch aan het razen en tieren ben, het dashboard van de Z4 vind ik evenmin wat.

Link naar reactie
Vind dat klokje in de toerenteller schitterend bedacht  :huh:

Gepost op: 18 Aug 2005, 19:25

En hoe haal je je het in je hoofd om een klokje te plaatsen in een toerenteller? Dat slaat toch helemaal nergens op?

Wat kunnen we het hier toch met elkaar oneens zijn. Leuk, toch? :angry:

Link naar reactie
Ik vind sowieso de hele dash heel goed bedacht :huh:

Als je been nu nog niet zeer is, dan doe ik ook even een schopje: BAH. Alleen daarom komt ie er bij mij niet in. Foei, en foei lelijk, en dan ook nog eens onhandig... Het moest serieus verboden worden om je hoofd te moeten draaien om je klokken te zien. Recht voor je neus, en dan het liefst daar de toerenteller (a la Porsche) en de rest er omheen. Ook niet van die domme tunnels erom heen (a la Alfa R- weer een ander zeer been).

Basta, ik heb gezegd :lol::angry:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in