Ga naar inhoud

Xenon regels


Felix 2.8 Roadster

Aanbevolen berichten

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik vind het best dat je een berichtje plaatst, maar zou het wel fijn vinden om te weten tegen wie ik het heb. B)

PS: Weet niet in welke stijl het berichtje geschreven is, voor de gein of geïrriteerd? Ik geef alleen mijn mening, werk zelf in de auto branche, en rijd vaker in auto's met xenon. Of je die mening deelt is een tweede. :lol:

Link naar reactie
Dat klopt, en ik blijf het de grootste onzin vinden in elke topic!! :birthday:

Volledig ondoordachte maatregel. Ik herhaal het maar weer even:

alsof een koplampsproeier aangekoekt materiaal wegspoelt als er geen WISSER op zit. Als je je vooruit sproeit en daarna je ruitenwisser UITLAAT is ie toch ook niet schoon? :birthday:

Als ik op een recht stuk weg sta en mijn tegenligger komt omhoog rijden, schijn ik hem vol in z'n gezicht. Heeft een automatische niveauregeling daar een antwoord op? NEE. En al zou de lamp naar beneden afgesteld worden, dan NOG scheen ik 'm in z'n gezicht. Dit is uiteraard slechts 1 van de vele voorbeelden waaruit blijkt dat die niveauregeling NIET adeqeaat werkt. Dat komt omdat het systeem bedoeld is om zich aan te passen aan de BELADING van je auto. ergo: EENMALIG, oftewe ookl PRIMA met de electrische (handmatige) bediening te regelen die er al standaard op zit.

DUS:

Dit is weer zo'n ondoordachte achterkamertjes maatregel bedacht door mensen die niet weten waarover ze het hebben. HELAAS kost het ons wel weer geld. Ik ben dan ook benieuwd hoe ze dit gaan compenseren met die beloofde koopkracht verbetering

"iedereen gaat er op vooruit" tssss, dat zal wel weer :birthday:

Deze maatregel is weer een schoolvoorbeeld van: "erom vragen om genegeerd of omzeild te worden"

Zo, nu is het wat mij betreft klaar met die maatregel. Ik hou me d'r niet aan en dat ga ik ook niet doen.

Link naar reactie

Heb inderdaad een setje bij de dealer gehaald, prijs ongeveer 150 euro ex.

Inbouwen is eenvoudig er moet een ekstra gat geboord worden in het ruitensproeier reservoir dat moet secuur gebeuren anders gaat het lekken langs de motor, onderdeel nummers kan ik mailen.

Link naar reactie
Heb inderdaad een setje bij de dealer gehaald, prijs ongeveer 150 euro ex.

Inbouwen is eenvoudig er moet een ekstra gat geboord worden in het ruitensproeier reservoir dat moet secuur gebeuren anders gaat het lekken langs de motor, onderdeel nummers kan ik mailen.

Dat zou ik dan zeer op prijs stellen! bij deze bij voorbaat dank :huh:

Link naar reactie
Dat zou ik dan zeer op prijs stellen! bij deze bij voorbaat dank :huh:

Hier de onderdeel nummers :

pomp 61 67 8 357 839

rubber-sp. pomp 61 66 1 365 657

sproeier links 61 67 8 389 739

sproeier rechts 61 67 8 389 740

bus sproeier 61 67 8 399 230 2 stuks

zeskantige 07 11 9 901 307 2 stuks

ventiel 61 67 1 378 629 2 stuks

leiding 61 67 1 379 530 2 meter

verdeelstuk 61 67 1 378 625

Aan de binnenkant van de voorbumper is de uitsparing voor de sproeiers te voelen, er is dus een voorbereiding in de stalenbeplating waar de plastic bumper op zit , dus alleen een rechthoekje maken in het plastic.

Voor de hoogte regeling gebruik ik 2 fake elektronica kastjes ( bedraad en al )waar ik het een en ander op graveer, om onderweg geen gezeik te hebben van een overijverige politieagent. :schater::schater::schater:

Link naar reactie
Voor de hoogte regeling gebruik ik 2 fake elektronica kasjes ( bedraad en al )waar ik het een en ander op graveer, om onderweg geen gezeik te hebben van een overijverige politieagent. :schater::schater::schater:

:lmao: :lol:

GOEIE!

Dat moet je me eens laten zien!

Ik ga eens voorzichtig informeren bij de dealer ;)

bedankt iig!

Link naar reactie
  • 4 weken later...
Als meneer agent onder de kap kijkt en hij ziet die twee stickers (niet die grote van de zekeringkast) zou hij wel eens kunnen denken dat je een orgineel xenon set hebt ingebouwd.

Maar dan moet je toch nog steeds automatische hoogte verstelling hebben? Die zitten daar dan toch ook niet bij? Of snap ik 'm nog steeds niet?

Link naar reactie
Nee ok, maar het is een van de vele truukjes om de controleur om de tuin te leiden. :unsure:

Ok dan begreep ik het toch goed. Ik hoop dat ie er in trapt met zo'n sticker. Ik betwijfel het alleen heel erg..... B)

We zien het wel. Moet trouwens wel opschieten met die sproeiers,,,, ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.