Ga naar inhoud

Napraten 4e meeting

Ivo

Aanbevolen berichten

• Reacties 302
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mark met zijn groene ZZZ zou toch op de meeting komen? Ik zag dat Ivodl fraaie ringen voor hem had meegenomen. Daar vroeg 'ie toch om? Mark??

Ja, was mij ook al opgevallen dat Mark er niet was. Heel erg jammer! Ik had die ringen namelijk willen hebben maar nee, Ivodl had ze al aan Mark beloofd <_< Guys, hoe kom ik mijn tijd door zonder ringen? :blink:

Hoi Cora,

Heb jij chrome ringen nodig?

Ik had ze bij me, maar er is nogal een verschil in type's.

Heb je hout of Chrome ?

Groet,

André

Link naar reactie
Mark met zijn groene ZZZ zou toch op de meeting komen? Ik zag dat Ivodl fraaie ringen voor hem had meegenomen. Daar vroeg 'ie toch om? Mark??

Ja, was mij ook al opgevallen dat Mark er niet was. Heel erg jammer! Ik had die ringen namelijk willen hebben maar nee, Ivodl had ze al aan Mark beloofd :muur: Guys, hoe kom ik mijn tijd door zonder ringen? :(

Hoi Cora,

Heb jij chrome ringen nodig?

Ik had ze bij me, maar er is nogal een verschil in type's.

Heb je hout of Chrome ?

Groet,

André

Houten ringen Cora???? :blink:

Link naar reactie
Die van Huub zijn zwart, zag ik gisteren. Schijnen maar één jaar gemaakt te zijn, vertelde hij. Staat heel mooi.

Heb ik niet zo verteld,maar dat Napoje vertelde dat ze maar een korte periode geleverd zijn :blink:

Link naar reactie
Die van Huub zijn zwart, zag ik gisteren. Schijnen maar één jaar gemaakt te zijn, vertelde hij. Staat heel mooi.

Heb ik niet zo verteld,maar dat Napoje vertelde dat ze maar een korte periode geleverd zijn :blink:

Mijn geheugen is niet zo goed als het jouwe, Huub. Je hebt weer gelijk.

Maar mooi zijn ze.

Link naar reactie
Anja,

Heel erg jammer dat je door die rotmigraine niet mee kon! Geniet alvast van de foto's en houd je weekenden in mei gewoon alvast vrij voor de volgende rit. En wie weet .... nog wel eerder ook  :blink:

Anja, echt jammer dat je niet mee kon rijden :( Had je graag willen ontmoeten.

Hoop dat je er volgende keer wel bij kan zijn.

Misschien komt er snel meer GirlZzZPower op dit forum, dan komt die GZP rit nog eerder als die van volgend jaar mei! :muur:

Link naar reactie
Anja,

Heel erg jammer dat je door die rotmigraine niet mee kon! Geniet alvast van de foto's en houd je weekenden in mei gewoon alvast vrij voor de volgende rit. En wie weet .... nog wel eerder ook  :blink:

Misschien komt er snel meer GirlZzZPower op dit forum, dan komt die GZP rit nog eerder als die van volgend jaar mei! :muur:

Wat zijn die mannuh stil :blink:

Link naar reactie
Anja,

Ja, vond het ook echt heel jammer

had graag de gezichten achter de " namen" eens gezien

en natuurlijk een leuke rit rijden, zeker met dat fantastische weer

De volgende keer ben ik er (als het even kan) zeker bij

Hoeveel vrouwen waren er nu eigenlijk met een Z-tje?

Link naar reactie
[Hoop dat je er volgende keer wel bij kan zijn.

:fez: Dit is strange, ik moet me elke X weer opnieuw aanmelden :(

Ik heb denk dat ik me iets te veel heb uitgelaten over DE terrasjes :blink:

Link naar reactie
GirlZzZ Power ... vind je het gek dat de mannen stil zijn........... :blink:

Ik vind het wel jammer dan ik tijdens de rit niet zelf het stuur in handen had, maar ik heb dat vandaag wel ingehaald :blink:

Ik probeer m'n "bijrijder" ook helemaal gek te maken van een Ztje :(

Ik gun hem dat ritje dan ook van harte, en misschien komt er dan wat sneller een :muur: GrilZzZPower :fez:

Link naar reactie

Roodkapje ... weet jij nog hoeveel vrouwen er met de Z3 waren? :blink:

Zoals al eerder aangegeven: veel mannen achter het stuur terwijl de auto van de vrouw schijnt te zijn. Dus lastig om hier een goed antwoord op te geven Anja.

Als we een GZP dagje organiseren komen vast en zeker alléén de vrouwen. Dan gaan we tellen, ok? :muur:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in