Ga naar inhoud

poetsen

Huub

Aanbevolen berichten

Lekker rustig hier iedereen is zijn QPe/R aan het poetsen en stofzuigen voor de meeting van morgen,bij mij viel het niet mee om de QPe er weer een beetje netjes bij te krijgen van al het vakantie vuil,ondanks de cartec behandeling was het een hele kluif.De graszodes van het laatste campeeravontuur eruitgezogen en de QPe is weer toonbaar maar je kan wel aan de lak merken dat een auto op zo'n vakantie tocht(4000 km)wel op z'n donder krijgt aan steenslag krasjes ed.,maar ja had ie maar geen auto moeten worden :rolleyes:

Poetse en cjutm

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De mijne is vuil en blijft vuil, voorlopig. Kan vandaag de tijd effe niet vrijmaken om 'm schoon te maken. :m:

flauwekul, ik ga er morgen bij zonsopgang voor uit B)

Maar ik ben dan ook geen originalo, Ivo. De ZZZ mag er van mij best anders uitzien dan toen 'ie de fabriek verliet. B) B)

Link naar reactie

Ik heb zondag ochtend nog nooit zo snel een auto gewassen en gewaxed :foto:

Helaas ging er op een aantal andere gebieden wat mis waardoor wij erg laat arriveerden B)

boilers die geen warm water geven, navigatie systemen die stellig dingen beweren die niet kloppen! ^_^ enz...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in