Ga naar inhoud

Onze jarigen


ChrisXL

Aanbevolen berichten

Krista jarig :party: . Waarom staat Krista dan niet in de lijst...?

Krista!!! Van Harte!!! :huh:

;) ;) :blink: ;) :banaan:

En mocht je stiekum niet jarig zijn... mij niet aankijken maar Diana ;)

ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Krista toch echt jarig is vandaag ;)

Link naar reactie
Gast france bleue

Jaaaah onwijs bedankt jongens !! Ik ben inderdaad jarig vandaag. :D Diana, hartstikke lief dat je dat onthouden hebt. :kisstogether: Dus Saskia, wees niet bang. B)

Mijn leeftijd ga ik natuurlijk niet prijsgeven, maar Fred zegt dat ik nog aan de goede kant van de dertig zit... <_< ;)

Oh Edwin, dankjewel voor al die kroketten! Ze waren heerlijk, hoewel ik nu toch wel een beetje misselijk ben... ;) Jammer dat jullie er zaterdag niet waren, hoop dat jullie weer helemaal beter zijn.

Veel groeten aan iedereen, ook van Fred!

Krista ;)

Link naar reactie
Hallo Krista,

Nu het zeker is dat je jarig bent vandaag durf ik rustig te zeggen: GEFELICITEERD !! <_<

;)

durf je nu wel? :kisstogether::schater:

Link naar reactie
Jaaaah onwijs bedankt jongens !! Ik ben inderdaad jarig vandaag. :D Diana, hartstikke lief dat je dat onthouden hebt. :m: Dus Saskia, wees niet bang. B)

Mijn leeftijd ga ik natuurlijk niet prijsgeven, maar Fred zegt dat ik nog aan de goede kant van de dertig zit... :blink: ;)

Oh Edwin, dankjewel voor al die kroketten! Ze waren heerlijk, hoewel ik nu toch wel een beetje misselijk ben... :sick: Jammer dat jullie er zaterdag niet waren, hoop dat jullie weer helemaal beter zijn.

Veel groeten aan iedereen, ook van Fred!

Krista :wave:

Krista Van harte gefeliciteerd ( te laat maar beter dan nooit) ^_^ :banaan: :m::m::drank:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.