Ga naar inhoud

Onze jarigen


ChrisXL

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Coconut (59) en BadBoy (53)

Gefeliciteerd, dat jullie beide een nieuwe Z mogen krijgen :rolleyes:

Link naar reactie
  • Administrator

Nee :rolleyes:

mag je dan alleen maar posten als je degene kent :rolleyes:

nou dan ben ik hier voorlopig uitgepost, ga die 3.0 voorlopig niet halen <_<

Link naar reactie
Ruud_19, Ferry1976... kennen jullie de mensen die je feliciteert eigenlijk wel? :rolleyes: of is het een opzichtige manier om de postcount omhoog te jagen? :rolleyes:

Zal het onthouden als JIJ jarig bent dan zal ik je niet feliciteren want ik ken je toch niet <_<

Link naar reactie

Ik feliciteerde hier duizenden mensen die niet eens jarig waren. En lid van het forum waren ze ook niet. :thumbup:

Beetje zinloos om mensen te feliciteren die hier blijkbaar al lang niet meer komen.

Link naar reactie

MdV gefeliciteerd dat je dit weekend eindelijk weer eens lekker wat kilometers in een L&B :lol: gaat maken! ;)

op naar de 7500 posts ;)

Link naar reactie
2351 posts is wel erg vroeg om de eindsprint naar :m: status al in te zetten :D

Maar de voldoening is groot.

Ik geniet elke dag van de M status en het respect dat je krijgt bij forumritten en meetings :wave:

Link naar reactie

Zedri, ze is al 12! :rolleyes: Wat zou frietje haar dit jaar schenken voor haar verjaardag?

Vorig jaar heeft ze, voor het eerst in 11 jaar, nieuwe banden gekregen. Dit jaar een AC Schnitzel spoilertje?

Link naar reactie

Frido, proficiat :rolleyes:

Je kunt zo'n spoilertje het beste tijdens de LR4 'scoren' lijkt me. Voor jou leuk dan je dan misschien wel een soort van 'NL Z3 forum - korting' krijgt, voor ons leuk omdat we je dan weer eens een keertje zien :mellow:

Link naar reactie

zedri , van harte gefeliciteerd. :unsure:

Jenny , ook van harte gefeliciteerd. :lol2:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.