Ga naar inhoud

Onze jarigen


ChrisXL

Aanbevolen berichten

:schater: :schater: :schater: Wat een leuke reactie's BoyZ and GirlZ... :kisstogether:

Of ik het wil of niet, dit jaar moet Zedri een paar nieuwe schoentjes van me krijgen, dat maken jullie me wel duidelijk.

Volgens mij heeft die kleine met die kleine in haar buik een heus "stook-offensief" in werking gesteld... :kisstogether: (En bedankt Pupke... :rolleyes: )

Het enige rubber wat ik hier "vers" heb liggen is niet Ultrac Sessanta maar Lultrek ZaadZanta... :kisstogether:

Hmmm...Verder heb ik niet Zoveel te melden, ik moet nog een fraai Silber Carbon stukje inbouwen rondom de tellers...

In het dagboek van 2010 staat alleen wanneer ik de druppellader heb aangesloten...

Oh ja, ik heb Zedri nog een broertje gekocht, ik hield het in de winter op mijn HayaScootie niet meer uit:

Proud to present you Shadowliner, 20 lente's jong:

39200227.jpg

zedri11.jpg

En daarmee is toch een lang gekoesterde wens in vervulling gegaan, een E30 Touring... :kisstogether:

Just enjoy the ride bak, airco, electrische ramen, deuk en krasvrij, wat blér ik, ik moet hem maar eens uitgebreid in mijn gallery plaatsen!

Dan ga ik nu maar eens een koude drinken op mijn kleine blauwe engel, Ze is het waard:

76280235.jpg

86221137.jpg

Ik heb ook nog een leuk mailtje van niemand minder dan "gast" gekregen, gebruiker 72, en daar ben ik áltijd blij mee, bedankt kerel...

Ik Zie dat ik een paar verjaardagen vergeten ben, dus die koude, maak daar een kratje van... :kisstogether:

Nogmaals bedankt forumfamilie...

Link naar reactie
:schater: :schater: :schater: Wat een leuke reactie's BoyZ and GirlZ... :lol:

Of ik het wil of niet, dit jaar moet Zedri een paar nieuwe schoentjes van me krijgen, dat maken jullie me wel duidelijk.

Volgens mij heeft die kleine met die kleine in haar buik een heus "stook-offensief" in werking gesteld... :punk: (En bedankt Pupke... :rant: )

wie ik???? :muur: ^_^

Link naar reactie
Dan ga ik nu maar eens een koude drinken op mijn kleine blauwe engel, Ze is het waard:

Dat uitgerekend op de verjaardag van Zedri onze (enorm stabiele) Telfort ADSL verbinding er de hele avond uit moet liggen.

Frietje, kerel nog gefeliciteerd met de verjaardag van je Montreal Blau schatje. Je hebt haar toch wel een keer extra bezwaffeld!! :vader:

Vorig jaar heb je Zedri ook al vers rubber beloofd: ;)

BoyZ & GirlZ,

Bedankt voor de felecitaties aan Zedri, mijn 10 lente's jonge Blauwe Engel.

Zaterdag wordt Ze grondig beZwaffeld door Rüdi, der Z mechaniker.

Ze staat hier te glimmen als een ster en een paar nieuwe schoentjes gaat Ze Zeker krijgen.

Dus voor de Kurven Edition van de Limborit ga je toch wel echt vers rubber kopen he! :thumbup:

Link naar reactie

Jacq... :thumbup: En bedankt dat ik een biertje op je mag drinken... :) ...(met een sterlinggrau etiket)

Frido maffe limbo :wave: met ZZZedri dat het maar een grote vent mag worden :wave:

Hey L.U.L. (Lange Ultieme Lutser)...Zedri is een Zij... :P

Ik zal zorgen dat er weer iets fraais in je binnenspiegel gebrand staat :schater:

Schei uit...Ik word nog regelmatig schreeuwend en badend in het Zweet wakker van jouwn brede grijns in de spiegels, die ZZZZ Zowat in mijn demper duwend... :ph34r:

Dat uitgerekend op de verjaardag van Zedri onze (enorm stabiele) Telfort ADSL verbinding er de hele avond uit moet liggen.

Frietje, kerel nog gefeliciteerd met de verjaardag van je Montreal Blau schatje. Je hebt haar toch wel een keer extra bezwaffeld!! :ok:

Vorig jaar heb je Zedri ook al vers rubber beloofd: -_-

Dus voor de Kurven Edition van de Limborit ga je toch wel echt vers rubber kopen he!

Hey Rüdi, bedankt nog, en ook voor het naar bovenhalen van bewijsmateriaal... :schater:

Ik heb écht geen keus meer, en daarom...

picture81s.png

Link naar reactie
die ZZZZ Zowat in mijn demper duwend... :wave:

iew :)

Ik heb écht geen keus meer, en daarom...

Zoeper!! :ph34r: Ook mooi dat je nu daar in het systeem staat als "Dhr Frido 720 grad"! :thumbup:

Zorg je er ook voor dat deZe nieuwe gum eronder ligt als we de Limborit gaan "voortoeren" :wave: ??

Link naar reactie
Zorg je er ook voor dat deZe nieuwe gum eronder ligt als we de Limborit gaan "voortoeren" :thumbup: ??

En wel ingereduh he manneke, anders vlieg er de eerste ne beste curve uit... :wave:

Link naar reactie

Hans, gefeliciteerd met je 23! ;)

Frank, 49, oei :o

Als je nu dit jaar die garage naar achteren doortrekt (minder gras om te maaien, altijd goed :ok: ), kan er volgend jaar een mooie extra coupe naar keuze in :)

Voor vandaag in ieder geval gefeliciteerd, zal vanavond een pintje op je drinken ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.