Ga naar inhoud

Onze jarigen


ChrisXL

Aanbevolen berichten

BoyZ & GirlZ,

Bedankt voor de felecitaties aan Zedri, mijn 10 lente's jonge Blauwe Engel.

Zaterdag wordt Ze grondig beZwaffeld door Rüdi, der Z mechaniker.

Ze staat hier te glimmen als een ster en een paar nieuwe schoentjes gaat Ze Zeker krijgen.

Minder leuk is dat mijn PowerBookje niet meer bruikbaar is door een kapotte beeldchip.

Vandaar dat ik wat minder post de komende dagen, op de iPhone is intensief internetten minder leuk.

Anders had ik er wel een leuke kiekert bij geplaatst.

Ik verheug me op Zaterdag en neem een vlaatje mee naar Reeuwijk, See Yah...Limbo FreetZZZ

Link naar reactie
Minder leuk is dat mijn PowerBookje niet meer bruikbaar is door een kapotte beeldchip.

Yes!!! Laat de Unibody Macbook maar komen :thumbup: (ieder voordeel heb zijn nadeel) :thumbup:

unibody_macbook_pro.png

Als je belooft 'm niet te bezwaffelen wil ik mijn Macbook zaterdag wel even meenemen Frido

Link naar reactie

Hansje gefeliciteerd (op dit moment waarschijnlijk ergens op volle zee <_< )

En Navi-Frank ook gefeliciteerd! :hypocritesmiley: Je navigeert gewoon lekker verder richting 50 zo te zien :unsure:

Link naar reactie
Hartelijk dank allemaal. :holiday:

We zijn de start van mijn 40ste levensjaar goed aan het inluiden :newblush:

Gefeliciteerd, drink d'r maar eentje extra op nog vele gezonde jaren!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.