Ga naar inhoud

z4 coupe op IAA

The Shrike

Aanbevolen berichten

o.k.,maar ik wist niet dat wel of niet open rijden een kwestie van smaak is?

Toch algemeen beschouwt als de hoogste vorm van automobiel genot dacht ik zo,behalve misschien voor dames die bang zijn voor hun kapsel of mensen die snel verkouden zijn[serieus,niet flauw bedoelt].

Begrijp me niet verkeerd;zowel Z3 als nwe. Z4 coupé vind ik prachtige auto's,maar tegen open rijden kan niks op-zelfs motorrijden vind ik minder ''open''[vanwege die kl*te helm] dan rijden in de Z3.

De enige serieuze argumenten die ik ken zijn:comfortabeler op lange ritten[minder windgeruis]/iets meer bagageruimte/op het circuit een grotere carrosseriestijfheid/lagere aanschafprijs gebruikt.

Of open of dicht mooier is,is een kwestie van smaak[alhoewel de Z3coupé algemeen beschouwt wordt als een flop kwa verkoopcijfers] ,maar ik ben benieuwd naar meer serieuze argumenten om te gaan voor een dichte variant!

post-3-1126620892.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Mark, ben het helemaal met je eens. Voordat ik de z3 kocht, reed ik motor, maar altijd , ook met warm weer in het leer met helm op.

Toen ik de proefrit in de z3 maakte, ging er een nieuwe wereld voor mij open!

Je hoort de krekels, vogels etc. Ga eind deze week zelfs met vakantie naar Ierland met de zzz, ondanks het feit dat we bijna geen bagage kunnen meenemen, en indien we met de Prius zouden gaan we met ons 2en zeeen van ruimte zouden hebben.

Toen ik de proefrit ging maken met mijn vrouw, zag zij de z3 helemaal niet zitten, maar na 3 km zei zij: kopen !, is beter dan motorrijden

gr rob

Link naar reactie
geen kappers

:foto: :huh: kabam, and the game is on

:schater::schater::schater::lol:

O, op die toer! ;)

Je bedoelt, de Z3coupe, die auto voor mietjes die bang zijn dat de hemel op hun kop valt? En dan nog de verkeerde kleur ook.......tssss tssss

:schater:

overigens wel een onzettend lang geleden gepasseerd station hoor....

Voornamelijk gebezigd door mensen die in PC hoofd tractoren rijden omdat ze zo'n klein piemeltje hebben OF door mensen die van hun baas in een leaseoliekachel moeten rijden en daarom hun hele leven lang gefrustreerd doen tegen mensen die gewoon een betere smaak en tevens een beter leven hebben dan zij.

[modmode]FOEI FOEI[/modmode]

aangepast door napoje
Link naar reactie
dat is je straf!!!

Maare..... de nieuwe QP gaat waarschijnlijk een hele mooie auto worden, alleen niet zo mooi als een roadster :rolleyes:

Alles wat de QP heeft, kan een roadster ook hebben (en meer :kewl: !!)

Wij hebben in sommige gevallen 2 daken!!

Gaat niet op CHRSXL een R is nooit zo stijf als een QPe :kewl: dat van die daken gaat ook niet op want die van mij kan ook open en dicht en dat is iets wat jij in je hardtop zou willen.Oke mijn dak is niet een softtop maar dat is iets voor bijpassende mensen. ;) (beetje criptisch :D )

Link naar reactie
Heb op mijn werk foto's gekregen van een collega die hem al op de IAA heeft gezien, helaas geen tijd om ze ff live te zetten maar moet zeggen ziet er TOPPIE uit :D

Zal zelf morgen ff op de IAA gaan kijken en de foto's houden jullie tegoed ^_^

:( :offtopic: :smart: :party: :fiew: :lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in