Ga naar inhoud

weer een bmw liefhebber in aantocht

The Shrike

Aanbevolen berichten

• Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gefeliciteerd!! Je leven wordt op slag totaal anders; je krijgt er onnoemelijk veel bij, maar zult ook dingen gaan missen... Veel geluk gewenst.

Over de kleine in de Z3.. Dat valt niet mee. Voor een Maxi Cosi (heel klein grut) moet de airbag uitgeschakeld worden, en er andere gordels ingezet worden. Dit moet ook in de BC gemeld worden, dus dat wordt een dealer akkefietje. Verder mogen ze eigenlijk niet voorin, maar goed.. Pas na 9-12 maanden mogen ze in een zitje met het gezicht naar voren en dan mag de airbag weer aan. Officieel mogen ze dan nog steeds niet voorin, maar goed.... :rolleyes:

Link naar reactie
nee, we hebben ook nog een passat, dus daar kunnen we allemaal in. Mijn vrouw vindt het juist wel leuk als ik alleen met kind (in kinderzitje) in een Qp ga rondtuffen. Daar krijgt ze nu al een warm fuzzy gevoel van B)

Is idd heel gezellig, kan ik uit ervaring roepen :huh:

Alleen vallen ze al gauw in slaap :(:drank::schater:

PROFICIAT

Link naar reactie
Gefeliciteerd!! Je leven wordt op slag totaal anders; je krijgt er onnoemelijk veel bij, maar zult ook dingen gaan missen... Veel geluk gewenst.

Over de kleine in de Z3.. Dat valt niet mee. Voor een Maxi Cosi (heel klein grut) moet de airbag uitgeschakeld worden, en er andere gordels ingezet worden. Dit moet ook in de BC gemeld worden, dus dat wordt een dealer akkefietje. Verder mogen ze eigenlijk niet voorin, maar goed.. Pas na 9-12 maanden mogen ze in een zitje met het gezicht naar voren en dan mag de airbag weer aan. Officieel mogen ze dan nog steeds niet voorin, maar goed.... :huh:

Maxi cosy moet je idd niet doen, maar daar daarna mag de airbag aan blijven alleen de stoel zo ver als mogelijk naar achteren en uiteraard een kinderstoel gebruiken. Opgevuld met handdoeken om je stoel heel te houden :(

Link naar reactie

En dat laatste hoopte ik nou net te voorkomen. Al die handdoeken bedoel ik dus. De vorige eigenaar had het over een kinderzitje van Recaro. Echter bij mij in de buurt nog nooit een winkel gezien die deze verkoopt.

Toen ik mijn Z3 kocht was de airbag gedeactiveerd. Om hem terug te activeren is een code van BMW Nederland nodig. Je dealer vraagt deze aan en krijgt een code welke een dag geldig is. Middels de computer zet de dealer de airbag aan of uit. Zo gebeurt, enkel een afspraak maken. Je krijgt wel een brief dat de airbag gedeactiveerd is en dat BMW Nederland of de dealer niet aansprakelijk is

Link naar reactie
En dat laatste hoopte ik nou net te voorkomen. Al die handdoeken bedoel ik dus. De vorige eigenaar had het over een kinderzitje van Recaro. Echter bij mij in de buurt nog nooit een winkel gezien die deze verkoopt.

Toen ik mijn Z3 kocht was de airbag gedeactiveerd. Om hem terug te activeren is een code van BMW Nederland nodig. Je dealer vraagt deze aan en krijgt een code welke een dag geldig is. Middels de computer zet de dealer de airbag aan of uit. Zo gebeurt, enkel een afspraak maken. Je krijgt wel een brief dat de airbag gedeactiveerd is en dat BMW Nederland of de dealer niet aansprakelijk is

Dat verhaal kende ik nog niet. Maar is je gordelsysteem dan ook aangepast? Alleen de airbag deactiveren zou bij mij € 150,- gekost hebben, dus als dit alleen maar een code inschieten zou zijn lijkt me dat wel heel gortig.. Als ik het me goed herinner staat er in de TIS ook iets over...zal eens even zoeken.

Link naar reactie

Die recaro's kun je bij BMW kopen, passen echter ook niet precies in de vorm van je stoel, zijn toch universele stoeltjes, handdoeken kunnen dus geen kwaad :rolleyes:

Hoeven echter niet persee, ik ben nu eenmaal extra voorzichtig met mijn schatjes :sleepy:

Link naar reactie

In de UK hebben verschillende ZzZ eigenaars de ZzZ gehouden en er een kinderzitje in geplaatst.

Niet dat ik er veel ervaring mee heb maar de Primo Viaggio Infant seat schijnt heel goed te zijn.

Let er wel op dat als het kind vooruit zit de airbag niet uitgeschakeld hoeft te worden, wel als het kind achteruit zit.

http://www.discountbabybrands.co.uk/mamas-...s-car-seats.htm

Link naar reactie
...Opgevuld met handdoeken om je stoel heel te houden :birthday:

valt sowieso niet mee om die stoel heel te houden voor "the shrike" :schater:

Shrike-365x585.jpg

maareh gefelicteerd!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in