Ga naar inhoud

Rijgedrag

Gast aad

Aanbevolen berichten

Centrale boodschap in de campagne van Politie, justitie en het ministerie is :

Wie goed doet, goed ontmoet.

Bij de politie doe je het natuurlijk niet gauw goed , zeker niet bij Jocobus Spee

Ik kreeg vandaag een sanctie gebaseerd op een snelheid van 104 km is dus 30 euro voor een overtreding op een autoweg 2 banen breed, de A4 ter hoogte van afslag Wateringen

Ze delen nu ook stickers uit voor bumperkleven en i love 50 km , je zal het maar op je auto hebben, die zijn speciaal voor mensen die zeggen , ik heb nog nooit een ongeluk veroorzaakt, ik zeg dan meestal je hebt zeker nog nooit achterom gekeken wat je veroorzaakt hebt.

Politie , helaas moet ik er 1 maal per jaar heen om mijn wapenvergunning te verlengen niet meer in Delft. De Hoofdagent van bijzondere wetten ging zelf prive in illegale wapens handelen, dus op naar Voorburg.

Toch fijn dat er Politie is.

.

Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik kreeg vandaag een sanctie gebaseerd op een snelheid van 104 km is dus 30 euro voor een overtreding op een autoweg 2 banen breed, de A4 ter hoogte van afslag Wateringen.

De Hoofdagent van bijzondere wetten ging zelf prive in illegale wapens handelen, dus op naar Voorburg.

Toch fijn dat er Politie is.

.

104 km/h is een schandalige overtreding en moet streng bestraft worden. Aan snelheidsduivels heeft Sinterklaas een broertje dood! Je bent een gevaar op de weg, met dit soort snelheden. :schater::schater::schater:

Daar heb ook ik in mijn directe omgeving mooie voorbeelden van. Weliswaar op een ander vlak, maar verbaas je niet als ik zeg dat ze inbeslaggenomen materiaal doorverkochten!! Nee, de rechtschapen veldwachters van vroeger zijn het niet meer. ;)

Link naar reactie

Toch vind ik het wel goed dat ze d'r werk van maken om mensen op hun rijgedrag te attenderen. Ik erger me best wel aan verschillende asociale dinge zoals kleven en onnodig links rijden. Ik merk dat ik er nu zelf ook beter op let. Het gekke is wel dat als je dan zo'n boete krijgt voor een ietsiepietsie te hard rijden, ik ineens geen zin meer heb om netjes te rijden. Gek toch. ;)

Heb echter grote twijfels bij de aanpak van deze campagne, zo slecht bedacht... ;)

Link naar reactie
Bij de politie doe je het natuurlijk niet gauw goed , zeker niet bij Jocobus Spee

Ik kreeg vandaag een sanctie gebaseerd op een snelheid van 104 km is dus 30 euro voor een overtreding op een autoweg 2 banen breed, de A4 ter hoogte van afslag Wateringen

ik ken dat stukje weg en hoor erg vaak op de radio dat de politie er staat te flitsen ;) . Naast dat we in NL sowieso best flexibel met de max snelhied mogen zijn (ze hebben toch 5 miljard van onze centjes gestoken in die matrix borden, dus ga dan 's nachts ook de snelheid opvoeren als het kan) is dit weer typisch een belastingplek en geen veiligheidsplek.

Hier gebeurd echt helemaal niks. Het is 4 baans, volledig overzichtelijk, geen kinderen/woonwijk in de nabije 2 km en geen druk verkeer. Qua veiligheid dus echt geen knelpunt, wel een plek die uitnodigd tot ff gassen, dus een ideale belasting-plek zullen ze denken. Ze moeten natuurlijk wel efficient hun jaarlijks budget aan boetes binnenhalen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in