Ga naar inhoud

afblijven met je....

napoje

Aanbevolen berichten

• Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

in de autostyle catalogus kun je zelfs losse ''z3'' kieuwen kopen om op je spatbordjes te plakken;3 soorten;ook als sticker...

de horror :D

Link naar reactie

de neus is nog het best ''geslaagd'',blijkbaar willen mensen zo graag een Z3;imitatie is een vorm van waardering denk ik dan maar;ik twijfel tussen medelijden,afkeuring en dubbel liggen van het lachen...

post-3-1126451146.jpg

Link naar reactie

op een vivio is dat idd leuk.

de zilveren nepZ3 is een MX5,duidelijk te zien aan de deurklink en vormverhouding te korte neus/te lange kont.

de countach is uiteraard ook fake,ondermeer te zien aan de slechte pasvorm van div. onderdelen en het zichtbare goedkope plastic,waarschijnlijk een fiero-basis of een mr2.

toch leuk dit soort slechte imitaties,de neus van de mx5 is bijv. één geheel incl.bumper en de kieuwen hebben slechts 3 ''openingen'';ik zou als kleuter al gezien hebben dat het nep is,en wat heb je dan? géén mx5 en géén Z3... ;)

Link naar reactie
op een mini jumbo is dat idd leuk.

de zilveren nepZ3 is een MX5,duidelijk te zien aan de deurklink en vormverhouding te korte neus/te lange kont.

de countach is uiteraard ook fake,ondermeer te zien aan de slechte pasvorm van div. onderdelen en het zichtbare goedkope plastic,waarschijnlijk een fiero-basis of een mr2.

toch leuk dit soort slechte imitaties,de neus van de mx5 is bijv. één geheel incl.bumper en de kieuwen hebben slechts 3 ''openingen'';ik zou als kleuter al gezien hebben dat het nep is,en wat heb je dan? géén mx5 en géén Z3... ;)

netnix-3 dus ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in