Ga naar inhoud

Stinger DSI

Ivo

Aanbevolen berichten

Met een beetje hoog van de toren blazen bij een rechter help je je zaak niet bepaald :unsure: Je kan beleefd vragen waar deze vetraging door opgetreden is...... misschien krijg je daar antwoord op ^_^

is niet nodig, < 2 jaar is normale termijn :muur:

Link naar reactie
  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoe dan ook.... we zijn altijd de l.l als het om dit soort dingen gaat. Zo moest ik laatst een bekeuring voor een parkeerovertreding betalen in Gouda.

Ik weet niet eens waar dat ligt!!! :muur:

Maakt allemaal niet... betalen moet ik gewoon. Ondanks het feit dat ik daar nooit geweest ben. :unsure:

Ik zou d'r toch even een bezwaarschriftje tegenaan gooien....

Link naar reactie
HA!!! al gedaan...... of ik eerst maar even wil betalen! de @$&@@§!!!!

Daar moet je niet intrappen hoor! Dat zeggen ze altijd!

Ik ga naar de bakker en kijk in de vitrine. De bakker zegt tegen mij:"dat is dan 3,95" Waarop ik zeg:"maar ik heb nog niks gekocht"! De bakker zegt daarop:" dat zal wel maar wil u eerst betalen, dan hebben we het d'r later wel over"

Link naar reactie

Let er wel op dat je afhankelijk van het type beschikking wat je krijgt (aangeduidt met de letter op het formulier) je betaling als schuldbekentenis wordt gezien.

Bij het ene type moet je wel voor het bezwaarschrift betalen, bij de andere dus juist niet. Kijk dus bij twijfel even verder op internet (ex tuftuf of boetebase etc), want ik ben het exacte onderscheid vergeten :muur: Ik heb er ook zooo weinig ervaring mee :rolleyes:

Verder, Succes Ivo..

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in