Ga naar inhoud

Stinger DSI

Ivo

Aanbevolen berichten

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wat ga je daarmee doen de KLPD van de weg schieten? :P

The Stinger missile, a full-dimensional protection weapon, is the Army's system for short-range air defense that provides the ground maneuver commander force protection against low-altitude airborne targets such as fixed-wing aircraft, helicopters, unmanned aerial vehicles, and cruise missiles. The Stinger is launched from a number of platforms: Bradley Stinger Fighting Vehicle, Bradley Linebacker, Avenger (HMMWV), and helicopters as well as Man Portable Air Defense (MANPADS).

Link naar reactie

Vlg. mij HET apparaat ter vervanging van de stinger, ben zelf nog aan het twijfelen. Ik wacht er nog even mee tot na de 250 euri storting aan CJIB.............., hopelijk duurt dat nog ff....... Ruim 1600 euri is wel veel geld trouwens...

Link naar reactie
Vlg. mij HET apparaat ter vervanging van de stinger, ben zelf nog aan het twijfelen. Ik wacht er nog even mee tot na de 250 euri storting aan CJIB.............., hopelijk duurt dat nog ff....... Ruim 1600 euri is wel veel geld trouwens...

Inkoopactie ?

:P

Link naar reactie

Ik heb geen ervaring met het apparaat, maar het lijkt me vrij nutteloos in nederland.

(afgezien van de ritten registratie mischien)

Ik ontvang via TMC de mobiele controles op mijn pocketpc. De meeste flitspalen staan ook in TomTom. Tot nu toe heeft me dat een hoop geld bespaard :P

Link naar reactie

Na een ongeplande kennismaking met een undercover politiewagen met radardetector-detector :D ben ik ook een beetje aan het rondkijken naar de alternatieven.

Na jaren met met een stinger te hebben rond gereden is het toch wel wennen en zijn de eerste boetes reeds ontvangen.

Het nadeel van enkele systemen lijkt me echter het iedere keer weer moeten laden van de laatste data met flitsers.

Ben dan ook benieuwd naar de ervaringen van eenieder in deze en andere mogelijkheden.

Link naar reactie
ik mag straks (2 weken) naar de rechtbank  :blush:

Rijbewijs is me wel 1600 euro waard  :(

meer dan 50 te hard Ivo???

69 (tenminste, dat beweert het OM) ^_^

Tja, dan kan een DSI snel uit.........., kom je er af met een bekeuring trouwens, of heb je al een rijontzegging gehad......., met mijn 330d houd ik de max 50 te snel altijd wel redelijk in de gaten met de M lukt dat me veel moeilijker............., tja het leven is af en toe KUT

Link naar reactie

Was laatst op "Wegmisbruikers" Bij 50 te hard mag de politie je rijbewijs invorderen en MOET de rechter binnen 10 dagen beslissen of de rechter je rijbewijs INHOUDT. Dit alleen op basis van extreem ernstige overtreding of recidive (dus vaker gedaan) Ik ken je geschiedenis niet Ivo. Maar met eenbeetje mazzel heb je 'm snel terug. duimen maar :unsure:

Link naar reactie
Was laatst op "Wegmisbruikers" Bij 50 te hard mag de politie je rijbewijs invorderen en MOET de rechter binnen 10 dagen beslissen of de rechter je rijbewijs INHOUDT. Dit alleen op basis van extreem ernstige overtreding of recidive (dus vaker gedaan) Ik ken je geschiedenis niet Ivo. Maar met eenbeetje mazzel heb je 'm snel terug. duimen maar  :unsure:

Het gaat over een beweerde overtreding van bijna 2 jaar geleden, ze hebben me niet staande gehouden, dus ik heb mijn rijbewijs niet hoeven inleveren :muur:

Ik rijd nooit te hard, dus geen recidive ^_^

uit de Boetebase;

OM Boetebase (klik hier om terug te gaan)

Verkeer op de weg

Auto

Verkeersregels

Rijsnelheden

Te hard rijden buiten de bebouwde kom

66 t/m 69 km/u

Boete: €520

Opmerkingen: Recidiveregeling snelheid

Bij staandehouding wordt bij snelheidsoverschrijding vanaf 50 km/h het rijbewijs ingevorderd en dient proces-verbaal te worden ingezonden aan het parket.

Link naar reactie
Nou, Ivo ik ben benieuwd met wat voor een overtuigend bewijs ze komen tijdens de zitting. En mag ik vragen waarom een zaak van 2 jaar oud NU PAS voor de rechter komt? Ik zou ze daar eens even flink op aanspreken. REKEN MAAR dat de rechter daar iets op te zeggen heeft.

Ik heb al een kopie van het dossier gevraagd (en gekregen). Ze zeggen dat het kenteken van de QP geflitst is op een bepaalde plaats. Samen met een PV van een BOA is dat in principe voldoende bewijs. Foto is alleen een middel ter opsporing, geen onderdeel dossier.

Uiteindelijk is het meest vervelende de recidiveregeling. Als ik per ongeluk veroordeeld wordt en iemand rijdt nog eens met mijn kenteken ergens 30 te hard rijdt ben ik echt de l** :unsure:

Link naar reactie

Hoe dan ook.... we zijn altijd de l.l als het om dit soort dingen gaat. Zo moest ik laatst een bekeuring voor een parkeerovertreding betalen in Gouda.

Ik weet niet eens waar dat ligt!!! :muur:

Maakt allemaal niet... betalen moet ik gewoon. Ondanks het feit dat ik daar nooit geweest ben. :unsure:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in