Ga naar inhoud

Retro fit van cupholders

ChrisXL

Aanbevolen berichten

• Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

• 5 jaren later...
  • Administrator

Dan heb je er nog verdomd lang over gedaan! :thumbup: Ik zou dat testen maar met koude vloestoffen doen als ik jou was. Mijn ervaring is dat het met flesjes, etc. prima is, maar dat als je koffie haalt bij een tanksattion in een bekertje met zo'n plastic dekseltje, dat de koffie je toch zo af en toe om de oren vliegt als je een beetje door rijdt ... Als je enigszins oplet kun je ook dat prima voorkmen; prima systeempje dus!

Link naar reactie
Ik zou dat testen maar met koude vloestoffend doen als ik jou was.

Een koud biertje zeker (Ik herinner me zoiets over je posting aangaande de stoelen verven)

Link naar reactie
  • Administrator

Uiteraard niks tegen koude biertjes. :unsure: en dat je me daaraan onthoudt! :P Maar dan wel bij stilstand graag (zoals bij het stoelen verven). Er van uitgaand dat Farao rijdend test zou ik hem toch iets non-alcoholisch willen aanraden ... Ik heb overigens zelf wel eens rondgereden met een fles wijn in de cupholders (makkelijk meenemen). Altijd afgeveraagd wat dat voor reactie bij oom agent had opgeroepn als ik toevallig staande was gehouden ... :thumbup:

Link naar reactie

Ik had het rustig aan gedaan :thumbup: . Meeste tijd/frustratie/voorzichtgheid was het afpielen van dat plastic omhulsel van de bovenste schroef. Ik had geen flauw idee hoe dat zat en wou niks krassen/beschadigen of iets dergelijks. Maar toen de eerste gelukt was, ging het aan de andere kant een stuk makkelijker.

Vandaag met zo'n halve liter waterfles 'sportief' gereden...en het heeft de test doorstaan! :thumbup:

Nee..geen bier/alcohol voor mij wanneer ik achter het stuur zit...koffie wel, maar ik doe er altijd zo'n deksel erop...blijft ie ook langer warm :unsure:

Ik ga wel in stapjes vooruit met de DIY's. Mijn eerste DIY was de antenne vervangen met een kortere (van BMW). Werk van niks maar absoluut een bevredigend gevoel...ziet er een stuk beter uit.

Volgende DIY is de cruise control. Heb de CC besteld bij BMW in Wateringen meer dan een week geleden, maar ze krijgen het pas binnen rond de 14de van juli <_<

Hopelijk gaat dit ook net zo gemakkelijk als bekerhouders :thumbup:

Wat ik echt graag wil is een mf stuur met werkende schakel flippers. Maar ja, eerst even door al het Duits heenbijten en wat comfortabeler voelen met al het benodigde bedrading en electronica werk.....durf het (nog) niet :P:newblush:

Link naar reactie
  • Administrator
deksel

Dat was nou juist mijn waarschuwing; zelfs met deksel klotst het soms door dat ieniemienie drinkgaatje naar buiten ... :unsure: Maar goed dat je lekker bezig bent. Ik heb het vermoeden dat het 'vrijwel origineel' er binnekort wel vanaf is ... :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in