bmw.z3 Geplaatst: 21 augustus 2005 Delen Geplaatst: 21 augustus 2005 Mooie meid Klein koffertjeSlecht zicht in spiegel Quote Link naar reactie
martijn Geplaatst: 21 augustus 2005 Delen Geplaatst: 21 augustus 2005 lijkt wel een beetje op mijn oude sub.........die nu op zolder ligt :foto: wel mooie dikke dingen Quote Link naar reactie
Remmuz Geplaatst: 21 augustus 2005 Delen Geplaatst: 21 augustus 2005 Ze heeft het wel een beetje koud zie ik :foto: En zo vind ik ze wel weer mooi, die oranje achterlichten. Quote Link naar reactie
RimBro Geplaatst: 22 augustus 2005 Delen Geplaatst: 22 augustus 2005 En ze is net naar de orthodontist geweest, of ze poetst met prodent B) Vind het wel wat overdreven, maar wel mooi gemaakt. Quote Link naar reactie
Ivo Geplaatst: 22 augustus 2005 Delen Geplaatst: 22 augustus 2005 schreef RimBro: ze poetst met prodent B) ze heeft het inderdaad fris, zo te zien B) Quote Link naar reactie
The Shrike Geplaatst: 22 augustus 2005 Delen Geplaatst: 22 augustus 2005 is wel typisch vrouwtje wat je over 5 jaar echt heel hard uit je bed zou trappen IMO Quote Link naar reactie
The Shrike Geplaatst: 22 augustus 2005 Delen Geplaatst: 22 augustus 2005 maar nu niet direct B) Quote Link naar reactie
Huub Geplaatst: 22 augustus 2005 Delen Geplaatst: 22 augustus 2005 schreef The Shrike: is wel typisch vrouwtje wat je over 5 jaar echt heel hard uit je bed zou trappen IMO En dan naast het bed veder experimenteren zeker Quote Link naar reactie
Michel#1 Geplaatst: 24 augustus 2005 Delen Geplaatst: 24 augustus 2005 @ Martijn Mag ik vragen hoe je aan jouw subje :D komt.Ziet er ook wel mooi uit. Hoe is het geluid daarvan? Quote Link naar reactie
martijn Geplaatst: 25 augustus 2005 Delen Geplaatst: 25 augustus 2005 schreef Michel#1: @ Martijn Mag ik vragen hoe je aan jouw subje :D komt.Ziet er ook wel mooi uit. Hoe is het geluid daarvan? Mijn sub is van JL-audio type 8W7. Misschien is die ondertussen verkrijgbaar in Nederland. Schrik niet van de prijs......... ik heb hem uit de VS laten komen. Inclusief vervoerskosten invoerrechten en btw, was ie nog bijna de helft goedkoper.Het kastje wat eromheenzit heb ik zelf gemaakt. Eerst een paar "spantjes"gemaakt en die overtrokken met stretch-stof. Dit werd de vorm. Daarna alles 4 keer bekleed met glasweefselmatten met epoxy. De afwerking is van kunstleder.En nu ligt ie op zolder, zonder speaker welliswaar. Ik vond het toch te opzichtig worden. Maar qua geluid........super. Het gaat tekeer als een wilde.Dit 8 inchertje presteert meer dan de meeste 12 inchers, volgens de testberichten dan. Quote Link naar reactie
Michel#1 Geplaatst: 25 augustus 2005 Delen Geplaatst: 25 augustus 2005 Zoo das niet mis! :D Je bent best handig merk ik al wel.En bedankt voor de info. Thanx Quote Link naar reactie
Tonroad Geplaatst: 25 augustus 2005 Delen Geplaatst: 25 augustus 2005 nee dat ziet er niet uit op de eerste foto's, dan beter 1 subwoofer en wat rechtere vorm kasttrouwens oranje z3 , kan echt niet, tenzij in pimp my ride :D Quote Link naar reactie
Tobiastoeter Geplaatst: 25 augustus 2005 Delen Geplaatst: 25 augustus 2005 Zeg Martijn, je zei dat die grote sub op zolder ligt, is dat die op de foto, doe je daar wat mee :DDe behuizing dan hè B) Quote Link naar reactie
Michel#1 Geplaatst: 25 augustus 2005 Delen Geplaatst: 25 augustus 2005 Quote Zeg Martijn, je zei dat die grote sub op zolder ligt, is dat die op de foto, doe je daar wat mee Eeeh je haalt me de woorden uit de mond... :D Quote Link naar reactie
Tobiastoeter Geplaatst: 25 augustus 2005 Delen Geplaatst: 25 augustus 2005 EEEEEEERST :D Quote Link naar reactie
Michel#1 Geplaatst: 25 augustus 2005 Delen Geplaatst: 25 augustus 2005 B) :D B) Quote Link naar reactie
martijn Geplaatst: 25 augustus 2005 Delen Geplaatst: 25 augustus 2005 Bedoel je deze foto? (dit is weer op weg naar de zolder, keb em net aan remmuz laten zien. Hij was hier vanmiddag) Quote Link naar reactie
Tobiastoeter Geplaatst: 25 augustus 2005 Delen Geplaatst: 25 augustus 2005 Doe je er wat mee, heb wel interesse Quote Link naar reactie
martijn Geplaatst: 25 augustus 2005 Delen Geplaatst: 25 augustus 2005 Nee ik doe er niets meer mee. De kast toch hè? De speaker doe ik niet weg.Biedt maar weinig en je mag em hebben, of moet dit topic dan naar "te koop"? Quote Link naar reactie
RobC Geplaatst: 25 augustus 2005 Delen Geplaatst: 25 augustus 2005 schreef Michel#1: B) Michel#1, je bedoelt zeker dat je pech hebt?? ;) :D Quote Link naar reactie
Tobiastoeter Geplaatst: 25 augustus 2005 Delen Geplaatst: 25 augustus 2005 schreef martijn: Nee ik doe er niets meer mee. De kast toch hè? De speaker doe ik niet weg.Biedt maar weinig en je mag em hebben, of moet dit topic dan naar "te koop"? Je hebt mail Quote Link naar reactie
martijn Geplaatst: 26 augustus 2005 Delen Geplaatst: 26 augustus 2005 schreef Tobiastoeter: schreef martijn: Nee ik doe er niets meer mee. De kast toch hè? De speaker doe ik niet weg.Biedt maar weinig :D en je mag em hebben, of moet dit topic dan naar "te koop"?Je hebt mail ;) Jij ook al een paar dagen geleden Quote Link naar reactie
Michel#1 Geplaatst: 27 augustus 2005 Delen Geplaatst: 27 augustus 2005 He Rob hoe is tie?Nee was in het begin meer geïnteresserd hoe Martijn zo'n subwoofer had ingebouwd. :D Maar toen Tobiastoeter vroeg of Martijn er wat mee deed dacht ik van: Ik doe ff alsof ik het net heb misgelopen. Quote B) ;) :DOftewel: Geintjuh :D Quote Link naar reactie
RobC Geplaatst: 27 augustus 2005 Delen Geplaatst: 27 augustus 2005 schreef Michel#1: He Rob hoe is tie?Nee was in het begin meer geïnteresserd hoe Martijn zo'n subwoofer had ingebouwd. :D Maar toen Tobiastoeter vroeg of Martijn er wat mee deed dacht ik van: Ik doe ff alsof ik het net heb misgelopen. Quote B) ;) :DOftewel: Geintjuh :DMaar dat begreep ik wel, Michiel#1. :D Yep, alles goed hier. Rij je mee, met de volgende meeting? Als je maar niet zegt dat Utrecht te ver is! :D Heb je overigens nog iets kunnen doen met dat windscherm? Quote Link naar reactie
ChrisXL Geplaatst: 28 augustus 2005 Delen Geplaatst: 28 augustus 2005 schreef martijn: wel mooie dikke dingen :D ;) ;) Mijn idee!! en dat in die kou!!! B) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.