Ga naar inhoud

Nieuwe originele HT in kleur voor 1650 euro

pierrez101

Aanbevolen berichten

Mijn dealer heeft mij een aanbieding gedaan, een nieuwe originele HT in elke originele kleur incl bevestigings set en afdekhoes voor 1650 euro!!

Voor de modellen tot 04-99 komt er nog 25 euro bij voor een schakelaar.

Besparing rond de 950 euro!!

Aanbieding geldt tot 14 september en aantal HT is onbeperkt, dus als er liefhebbers zijn hoor ik het!

Inbouw kan daar ook geregeld worden, kost echter rond de 300 euro, kan echter makkelijk zelf :angry:

Link naar reactie
  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

daar gaan we: de Z3 spullen gaan definitief van de planken ;)

Maar wel leuke aanbieding ;)

Laat ik nou toevallig nog een set M-kieuwen hebben liggen....

Ik zei het al: oudedagsvoorziening. :D

Link naar reactie

@ pierre...

Hoeveel tijd kost het om de hoognoodzakelijke voorbereiding in te bouwen? Als ik hem bestel moet ie wel mee en ik denk niet dat je dealer het leuk vind als ik ff lekker ga klussen op zijn parkeerterrein... kabels kunnen later wel denk ik.

Link naar reactie

nou dat wil ik denk ik wel. als ik hem voor 14 september bestel... kan ik hem dan later halen en betalen ivm vakantie? (en het zou makkelijk zijn als de voorberijding dan vooruit gestuurd kan worden zodat ik meteen kan meenemen.)

Link naar reactie
nou dat wil ik denk ik wel. als ik hem voor 14 september bestel... kan ik hem dan later halen en betalen ivm vakantie? (en het zou makkelijk zijn als de voorberijding dan vooruit gestuurd kan worden zodat ik meteen kan meenemen.)

Moet ik ff navragen, wanneer zou je hem willen ophalen dan :huh:

Link naar reactie

2 vraagjes

die afdekhoes is dat zo'n bag die helemaal rond de HT kan met handvat

Klanten uit Belgie geen probleem?

Ik vind de prijs zeker ok, heb al zitten tellen een occasie HT kost je meestal +1000 euro dus in dat beste geval : 1000+350 =1350€ voor een HT dat al 1-5 jaar oud is vaak en voor 250 euro meer heb ik 'm dus nieuw. Dan is de keuze toch minder moeilijk hoewel nieuw altijd beter is!

Ben er nog niet uit of ik een camionette kan lenen van iemand anders is het daar direct plaatsen maar de vraag is dan: is het zelf goed te doen om die voorbereiding te plaatsen, heb geen zin om 300 euro af te dokken voor plaatsing.

Link naar reactie
ergens eind september... wil natuurlijk wel een aanbetaling doen.

Napoje,

Als je hem besteld rond veertien september, moet levering rond eind september geen probleem zijn.

Ze hebben wel graag betaling vooraf omdat ie op maat voor jou gemaakt wordt.

Zal het nog ff checken moet hier toch nog langs van de week :huh:

groet,

Pierre

Link naar reactie
2 vraagjes

die afdekhoes is dat zo'n bag die helemaal rond de HT kan met handvat

Klanten uit Belgie geen probleem?

Ik vind de prijs zeker ok, heb al zitten tellen een occasie HT kost je meestal +1000 euro dus in dat beste geval : 1000+350 =1350€ voor een HT dat al 1-5 jaar oud is vaak en voor 250 euro meer heb ik 'm dus nieuw. Dan is de keuze toch minder moeilijk hoewel nieuw altijd beter is!

Ben er nog niet uit of ik een camionette kan lenen van iemand anders is het daar direct plaatsen maar de vraag is dan: is het zelf goed te doen om die voorbereiding te plaatsen, heb geen zin om 300 euro af te dokken voor plaatsing.

Belgie is geen probleem en zoals gezegd de voorbereiding zit er binnen een kwartier op :huh:

Enne ja is idd die opberghoes :fez:

Link naar reactie
ergens eind september... wil natuurlijk wel een aanbetaling doen.

Napoje,

Als je hem besteld rond veertien september, moet levering rond eind september geen probleem zijn.

Ze hebben wel graag betaling vooraf omdat ie op maat voor jou gemaakt wordt.

Zal het nog ff checken moet hier toch nog langs van de week :D

groet,

Pierre

zal erom gaan spannen of ik rond die tijd mijn centen binnenheb. Vraag aub even wat de mogelijkheden zijn als het wat later word...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.