Ga naar inhoud

Z88888888

bmw.z3

Aanbevolen berichten

Het zal wel schoppen tegen het zere been zijn, maar het dashboard, de knopjes en dat stuur van de Z8, ik vind het he-le-maal nix. IMHO volkomen mislukte retro-look. ;)

En nu ik toch aan het razen en tieren ben ;) , het dashboard van de Z4 vind ik evenmin wat.

Hmmm, waar was dat ook alweer, die keer dat we het zo eens waren.......

:schater: Michiel :schater: .

Link naar reactie
  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het zal wel schoppen tegen het zere been zijn, maar het dashboard, de knopjes en dat stuur van de Z8, ik vind het he-le-maal nix. IMHO volkomen mislukte retro-look. ;)

En nu ik toch aan het razen en tieren ben ;) , het dashboard van de Z4 vind ik evenmin wat.

Hmmm, waar was dat ook alweer, die keer dat we het zo eens waren.......

:schater: Michiel :schater: .

@ Michiel: Was dat niet ergens in NH, een havenstad of zo?? :D

@ DJ: Zo zwart/wit zit het leven niet in elkaar. Ook niet bij de beoordeling of beleving van een eenvoudige auto. Je maakt nu zelfs hokjes waar niemand in past.

Link naar reactie

ik vind de Z3 eigenlijk helemaal niet zo mooi, beetje kappersauto :schater:

Maar de QP is gewoon buitenaards (lelijk, apart of hoe je het ook wil noemen), en met een ;) blok natuurlijk helemaal ;)

Link naar reactie
@ DJ: Zo zwart/wit zit het leven niet in elkaar. Ook niet bij de beoordeling of beleving van een eenvoudige auto. Je maakt nu zelfs hokjes waar niemand in past.

Ach wat weten jullie d'r nou van. Ik heb sociologie gestudeerd dus ik mag jullie in hokjes stoppen of je het nou wil of niet.....

:blink::blink::schater:

Link naar reactie

Ach wat weten jullie d'r nou van. Ik heb sociologie gestudeerd dus ik mag jullie in hokjes stoppen of je het nou wil of niet.....

:blink::blink::schater:

Hij is leuk! Voor een socioloog. :huh: -_-

Link naar reactie

Ik pas ook niet in het hokje, van Z1 tot Z8 allemaal beauties op hun eigen manier, ook het new edge design kan ik inmiddels waarderen :blink: Zolang het maar laag en breed is natuurlijk :blink: (Net als de Miura)

Ik heb een hekel aan iedereen die mensen in hokjes willen stoppen, politiemensen, sociologen, psychologen, politici. Maar ik heb dan ook Bedrijfskunde gestudeerd, die weten overal iets van maar eigenlijk dus niks ergens van :schater:

Link naar reactie
Ik pas ook niet in het hokje, van Z1 tot Z8 allemaal beauties op hun eigen manier, ook het new edge design kan ik inmiddels waarderen :huh: Zolang het maar laag en breed is natuurlijk :blink: (Net als de Miura)

Ik heb een hekel aan iedereen die mensen in hokjes willen stoppen, politiemensen, sociologen, psychologen, politici. Maar ik heb dan ook Bedrijfskunde gestudeerd, die weten overal iets van maar eigenlijk dus niks ergens van :schater:

Nou DJ, Pierre heeft een héél helder standpunt. Dat kun je in je zak steken... :blink: -_-

Link naar reactie

Nou genoeg onzin zo. Ik stop helemaal niemand in hokjes, en hou er zelf ook niet van om in een hokje gestopt te worden. Ik zie alleen bepaalde overeenkomsten en verschillen tussen mensen. Dat vind ik leuk om te zien maar als mensen daar niet tegen kunnen zal ik m'n mond d'r verder wel over houden. B)

overigens heb ik slechts 1 jaar sociologie gevolgd (en psychologie en filosofie ) als onderdeel van een muziektherapeutschie opleiding waar ik geen %^&* aan vond....

Link naar reactie
Het zal wel schoppen tegen het zere been zijn, maar het dashboard, de knopjes en dat stuur van de Z8, ik vind het he-le-maal nix. IMHO volkomen mislukte retro-look. :D

En nu ik toch aan het razen en tieren ben B) , het dashboard van de Z4 vind ik evenmin wat.

Dat klokkenspel in het midden........hebben Ze van de Twingo afgekeken.

Ze hebben het alleen anaalloog gehouden. B)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in