Ga naar inhoud

Verschillende voorbumpers Z3

Mr. Jones

Aanbevolen berichten

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Welke zijn de verschillende OEM voorbumpers van de Z3 en tot welke type Z3 behoren ze dan ?

Indien mogelijk met foto's aub.

Wat ik mij ook afvraag is of de ene bumper dan vervangbaar is door een ander type OEM voorbumper.

Alvast bedankt

In de foto's in de Members Gallery zie je er al een aantal voorbijkomen, van 1.8 tot M. Heb je alvast een goede indruk, vermoed ik.

Link naar reactie

Heb ff een opzoekingske gedaan in de members gallerij. Mochten er nog andere OEM bumpers bestaan gelieve dit dan te zeggen ;)

Ik ben dus tot het resultaat gekomen dat er vier verschillende zijn. Alhoewel er tussen de bumpers van de Z3 2.0/2.8 en de Z3 3.0 precies niet veel verschil is behalve dan de dwarsbalkjes in de centrale opening. Juist ?

Hier zijn dus de bumpers van:

Z3: 1.8 / 1.9

post-12-1123949213.jpg

Z3: 2.0 / 2.8

post-12-1114457044.jpg

Z3: 3.0

post-12-1113056364.jpg

Z3: M

100001134oh.jpg

Mocht er iets niet juist zijn, gelive dit dan te vermelden :muur:

PS: Is het mogelijk om de voorbumper van de 2.0/2.8 te plaatsen op een 1.9 zonder grote aanpassingen ?

Link naar reactie
Heb ff een opzoekingske gedaan in de members gallerij. Mochten er nog andere OEM bumpers bestaan gelieve dit dan te zeggen  ;)

Ik ben dus tot het resultaat gekomen dat er vier verschillende zijn. Alhoewel er tussen de bumpers van de Z3 2.0/2.8 en de Z3 3.0 precies niet veel verschil is behalve dan de dwarsbalkjes in de centrale opening. Juist ?

Mocht er iets niet juist zijn, gelive dit dan te vermelden  :muur:

PS: Is het mogelijk om de voorbumper van de 2.0/2.8 te plaatsen op een 1.9 zonder grote aanpassingen ?

Volgens mij is het verschil dat het rooster op de 3.0 in kleur is gespoten.

Je zit alleen met de stadslichten die zijn bij de 1.8 niet aanwezig in de bumper

Link naar reactie
Volgens mij is het verschil dat het rooster op de 3.0 in kleur is gespoten.

De splitters zijn inderdaad mooi meegespoten... ;) Maar ik weet nagenoeg zeker dat deze bij mijn 2.8 ook in de kleur waren. Misschien dat ze bij de spuiterij dit gedaan hadden omdat er voor aankoop wat steenslag was weggewerkt.

Link naar reactie
Mocht er iets niet juist zijn, gelive dit dan te vermelden  B)

De foto van de :o Bumper is niet origineel (hij's van Pierre ;) ).

Hieraan zitten AC Schntzer flippers vast, die standaard nietop een ;) bumper zitten ;) :)

Originalo;

post-12-1088621074.jpg

Link naar reactie
Ja, was de jongens nog niet opgevallen, da's nu TUNING met de grote P van PierreZ, heel fijntjes, je denktdit is ruig maar je ziet niet wat er veranderd is, je ziet het pas bij echt goed kijken en het kost een bom duiten :schater:

He was mij ook heus wel opgevallen :o Maar over zoiets moois ga ik niet zeuren :)

Link naar reactie

Ik wacht tot jij overgaat naar de Z4 ;) en jij je Z3 ;) weer originalo word en de flippers voor een vriendenprijsje aan een gehandicapte QPe rijder verkoopt/schenkt. :):o

Link naar reactie
Ja, was de jongens nog niet opgevallen, da's nu TUNING met de grote P van PierreZ, heel fijntjes, je denktdit is ruig maar je ziet niet wat er veranderd is, je ziet het pas bij echt goed kijken en het kost een bom duiten :schater:

He was mij ook heus wel opgevallen ;) Maar over zoiets moois ga ik niet zeuren :)

Ik beaam Huub's reactie. Maar we volgen je dan ook al wat langer, Pierre. :o

Link naar reactie
Ik wacht tot jij overgaat naar de Z4 ;)  en jij je Z3 ;)  weer originalo word en de flippers voor een vriendenprijsje aan een gehandicapte QPe rijder verkoopt/schenkt. :)  :o

Jij klein smeerlapje! ;) B) ;)

Link naar reactie
Waar blijven de flippers van jou trouwens :schater:

Huub, die flippers vervolmaken je QP, gesteld dat dat nog nodig zou zijn. :D

Maar voor de duidelijkheid: Ik heb wel eens beroerdere QP's gezien (zeggen "we" hier in het Oosten...) :P

Link naar reactie
Ik wacht tot jij overgaat naar de Z4 ;) en jij je Z3 :D weer originalo word en de flippers voor een vriendenprijsje aan een gehandicapte QPe rijder verkoopt/schenkt. :D :P

Ik denk dat het makkelijker is om 'm te verkopen zoals ie nu is, aan mij.... :lmao:

jammer voor je Huub :lmao:

Link naar reactie
Ik wacht tot jij overgaat naar de Z4 :D  en jij je Z3 :lmao:  weer originalo word en de flippers voor een vriendenprijsje aan een gehandicapte QPe rijder verkoopt/schenkt. :D  :P

Ik denk dat het makkelijker is om 'm te verkopen zoals ie nu is, aan mij.... :lmao:

jammer voor je Huub B)

Moet je eerst groot worden ;)

Link naar reactie
Ik wacht tot jij overgaat naar de Z4 :m:  en jij je Z3 :m:  weer originalo word en de flippers voor een vriendenprijsje aan een gehandicapte QPe rijder verkoopt/schenkt. ;)  :lol:

Ik denk dat het makkelijker is om 'm te verkopen zoals ie nu is, aan mij.... ;)

jammer voor je Huub :D

Als je Pierre een goed bod doet dan is de :m: zo van jou,bij Pierre is bijna alles te koop. :D

Link naar reactie
Ik wacht tot jij overgaat naar de Z4 :m:  en jij je Z3 :m:  weer originalo word en de flippers voor een vriendenprijsje aan een gehandicapte QPe rijder verkoopt/schenkt. ;)  :lol:

Ik denk dat het makkelijker is om 'm te verkopen zoals ie nu is, aan mij.... ;)

jammer voor je Huub :D

Als je Pierre een goed bod doet dan is de :m: zo van jou,bij Pierre is bijna alles te koop. :D

Ik zat te denken aan een symbolisch bedrag... :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in