Ga naar inhoud

foto's van mijn roadster

Aanbevolen berichten

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dank Arno. Ook voor je snelle mail reactie, denk dat ik je oplossing met de subwoofer en de 16 inch voorspeakers ga na-apen! Heb je ook foto's van die van jou.

groetjes,

Pierre

PS Z1 of Z3 hangt af van het aantal gemelde verkeerscontroles :( Verder staat de Z1 in de winter stil.

Link naar reactie
zie in ieder geval nergens iets van bijlagen of zo waarmee ik hier foto's kan posten?????? :D  :lmao:

onderaan (onder de berichten smilies) vind je "bijlagen" > zo kun je per bericht 1 foto bijplakken (werkt alleen voor geregistreerde forumbezoekers en alleen in "foto's")

:(

Link naar reactie
Hoi Ivo,

Volgens mij ben ik geregistreerde bezoeker, zit in "Foto's" maar kan echt nergens "Bijlagen" vinden!  -_-

Kun je mijn profile nog 'ns goed bekijken?

Groeten,

Arno

Je bent "member" en dus zou je het moeten kunnen.

Probeer bij de pagina waar je je bericht kunt invoeren eens met CTRL-F te zoeken op "bijlagen" .... :rolleyes:

Link naar reactie
Dank Arno. Ook voor je snelle mail reactie, denk dat ik je oplossing met de subwoofer en de 16 inch voorspeakers ga na-apen! Heb je ook foto's van die van jou

groetjes,

Pierre

PS Z1 of Z3 hangt af van het aantal gemelde verkeerscontroles :rolleyes: Verder staat de Z1 in de winter stil.

Nu we kunnen: hierbij een fotootje van mijn Z3.

Link naar reactie

Ook bij deze zit de linkeruitlaat een beetje meer naar het midden dan de rechter, da's bij mij ook. Is dat omdat aan die kant het diff. vastzit?

Link naar reactie
@IVO heb jij deze forum op een eigen server draaien, of host je deze ruimte?

Deze ruimte heb ik gehost, wel heb ik een soort virtual server, omdat ik ook hosting "resell" :blush:

Link naar reactie
Hier hetzelfde die knoppen heb ik ook niet.

Het zou nu toch moeten werken, zie het resultaat bij Not2Fast :lol:

Ik vermoed dat bij diegene waar het niet lukt, ze een te groot bestand willen meesturen....ik zag namelijk dat 100kb het maximum is, en daar zit je toch al vrij snel op wanneer je een mooie scherpe foto hebt...:blush:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in