Ga naar inhoud

Olie verversen Z3 1.9

Aanbevolen berichten

• Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoi die Chris,

Is de software er dan ook weer makkelijk op te zetten en is de event. firmware upgradable?

Hoi Cora,

Je hebt wel lef hoor, want je zet hoog in!!

Als jij dat durft, dan zijn mijn meisje en ik ook van de partij en kan je ons ook inschrijven voor de Utrecht en omgevingrit, want nooit geschoten is altijd mis toch?!

Misschien steelt mijn meisje wel de show met de (waarschijnlijk) enige originele, niet gemodificeerde/uitgebouwde (ben wel een beetje jaloers op jullie) Z3 1.9 op die rit.

Mijn motto: het gezellig maken en de weg niet kwijtraken.

MarZZZel

Link naar reactie

De software is kinderlijk eenvoudig weer terug te zetten, je zou het zelfs kunnen doen het momeny dat de "mannen in blauw" hun hielen gelicht hebben, als je een laptop toevallig mee hebt. "Firmware upgradeable"?? Tja waarom niet?

Link naar reactie
Oeff foutje, maar wel lief dat hij uit het noorden komt voor een litertje olie, want die a6 moet gewoon volgas, jaja even rustig bij Swifterband en de Ketelbrug maar daarna is het racen....................

André

ps is het niet handig een litertje olie met zo'n mooi tasje mee te nemen onderweg????

Ja, dat is handig alleen zijn die mooie tasjes uitverkocht, toch?

En André, let op: niet alleen bij de Ketelbrug en Swifterbant! ZE staan ook bij tussen de bosjes tussen Lemmer-Bant vv, het viaduct bij de afslag Lelystad Noord, middenboven op het viaduct van de afslag Lelystad én laatst óók :lol: middenachter het viaduct van de laatste afslag naar Almere (vanaf het zuiden). #%$@^$%!#@%$! .. da's was een dure! ^_^

Heb ik toen nix van gemerkt dat je een hardrijder bent :( Cora.

Link naar reactie
Hoi die Chris,

Is de software er dan ook weer makkelijk op te zetten en is de event. firmware upgradable?

Hoi Cora,

Je hebt wel lef hoor, want je zet hoog in!!

Als jij dat durft, dan zijn mijn meisje en ik ook van de partij en kan je ons ook inschrijven voor de Utrecht en omgevingrit, want nooit geschoten is altijd mis toch?!

Misschien steelt mijn meisje wel de show met de (waarschijnlijk) enige originele, niet gemodificeerde/uitgebouwde (ben wel een beetje jaloers op jullie) Z3 1.9 op die rit.

Mijn motto: het gezellig maken en de weg niet kwijtraken.

MarZZZel

Yyyyyyyyyiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaa!!! We did it! MarZZZZZel mag met zijn meisje mee naar de 4e rit! Super Marcel! En jullie zullen zien dat ik niets te hoog heb ingezet :(

Wat dat opleuken van de Z3 betreft: ik heb er ook niets aan gedaan hoor, alleen een radio, navigatiesysteem en carkit in laten zetten (had ik nog in een doos liggen ;).

Ik snap al helemaal niets van de taal van de forummannuh en ben al blij dat ik én een Z3 heb kunnen kopen, de belasting kan betalen ^_^ , de verzekering kan betalen :lol: en zelfs benzine in dat gat kan storten. En tja, die beurt komt ook nog wel ... het lampje is nog steeds groen, al is het er nog maar één ... :D

Link naar reactie
Ik wist wel dat er een verband in het relaas zat.

Voortaan alleen maar olie verversen met SAE 40+ en het peil niet laten zakken beneden de onderste markering van je peilstok.

Da's een goed ezelsbruggetje!!

Ik probeer hem tegen de bovenste markering te houden van de peilstok hoor. Als ie halverwege staat gaat er al een lampje aan, dus ik wil niet weten wat er gebeurt als het peil in de buurt of onder het onderste streepje staat....

Link naar reactie
Ik wist wel dat er een verband in het relaas zat.

Voortaan alleen maar olie verversen met SAE 40+ en het peil niet laten zakken beneden de onderste markering van je peilstok.

Da's een goed ezelsbruggetje!!

Ik probeer hem tegen de bovenste markering te houden van de peilstok hoor. Als ie halverwege staat gaat er al een lampje aan, dus ik wil niet weten wat er gebeurt als het peil in de buurt of onder het onderste streepje staat....

dan ontploft ie, denk ik :muur:

Link naar reactie

Dus wat is de moraal van het verhaal:

Voortaan alleen maar olie verversen met SAE 40+ en het peil niet laten zakken beneden de onderste markering van je peilstok, ongeacht het de goene, gele of rode service indicator lampje, het is dan hoognodig tijd voor een beurt, want anders ontploft ie.

Zie je wel met z'n allen komen we er best wel uit.

MarZZZel

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in