Ga naar inhoud

Haal je gram...in het Duits

Superduper

Aanbevolen berichten

Ik heb nu een maand geleden een verlichtte :) schakel pook besteld (en betaalt)bij http://www.tuning4cars.de, en volgens hun live-real-time bestellings afhandelings systeem is dat ding op de 10 juli verstuurd. Alleen heb ik dus nog steeds niets ontvangen. Ik heb ze al een aantal keer verzocht me een trace/tracking nummer te overhandigen, maar ze reageren gewoon niet op Email/Fax.

Ik neem niet aan dat ze de toko voor de vakantie helemaal dichtgooien, dus ik ga er vanuit dat ie niets van mijn Babelfish duits kan bakken. :unsure: Ik stuur mijn Emails in het Duits en Engels, maar er komt geen antwoord (ook geen ontvangstbevestiging).

Kan één van de duitstaligen mij misschien even op gang helpen met een krachtige, doch correcte Email waarin gevraagd wordt waar de pook blijft en of er een tracking/trace nummer overhandigd kan worden.

Helaas heb ik van die gasten geen telefoonnummer, alleen dit:

Name/Firma: H+G Tuning GbR

Anschrift: Stangenberg 3, 97230 Estenfeld

Telefax-Nr.: 09305/989618

E-Mail-Adresse: support@tuning4cars.de

Internetadresse: www.tuning4cars.de

Alvast bedankt!

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Super,

Heb net even op de site gekeken, maar daar staat wel een telefoonnummer en faxnummer op.

Effe klikken op linksonder impressum....

Misschien kun je dat ook nog proberen? Na 18.00 uur volgens site.

Suc7

Geweldig Rimbro, ik had niet gezien dat dat een linkje was...

Ik ga ze bellen! Hopelijk verstaat die dude engels..

Link naar reactie

Sonnst gibt es mich noch (Der Shrike). Habe 5 Jahre im Umgebung Hannover gewohnt, leider nicht viel geschrieben, weil es fur eine Ami-Firma war, aber..

versie 1 (erg grof)

He du Arschloch,

schick mir mal meine BMW M Schaltknof oder gib mir meine Kohle zuruck. Wenn nichts passiert, schicke ich die Bullen vorbei.

SuperDuper

versie 2 (wat netter)

Kumpel,

wann wird den mal mein BMW M Schaltknof bei mir vorbei kommen. Ich warte jetzt schon eine Monat und habe noch nicht gesehen. Ich werde mich freuen demnaechst mal das Ding zu bekommen. Bitte schicken Sie mir Info wann es ankommen werd.

MfG, Superduper

versie3 (gewoon netjes)

Sehr Geehrte Herr/Frau,

Ich warte jetzt schon eine Weile auf meinen BMW "m" Schaltknopf, den ich bei Ihnen vor einige Wochen im Bestellung gegeben und schon gezahlt habe. Ich habe schon einige Mahle um mehr Informationen gebeten und leider kein Antwort bekommen. Bitte rufen Sie mich an unter: +31 ... um dieses Abkommen zu besprechen.

Mit freundliche Grusse,

SuperDuper

=========

Doe er je plezier mee. Spelfouten zijn absoluut niet uitgesloten.

DVG Der Shrike

Link naar reactie
Sonnst gibt es mich noch (Der Shrike). Habe 5 Jahre im Umgebung Hannover gewohnt, leider nicht viel geschrieben, weil es fur eine Ami-Firma war, aber..

versie 1 (erg grof)

He du Arschloch,

schick mir mal meine BMW M Schaltknof oder gib mir meine Kohle zuruck. Wenn nichts passiert, schicke ich die Bullen vorbei.

SuperDuper

versie 2 (wat netter)

Kumpel,

wann wird den mal mein BMW M Schaltknof bei mir vorbei kommen. Ich warte jetzt schon eine Monat und habe noch nicht gesehen. Ich werde mich freuen demnaechst mal das Ding zu bekommen. Bitte schicken Sie mir Info wann es ankommen werd.

MfG, Superduper

versie3 (gewoon netjes)

Sehr Geehrte Herr/Frau,

Ich warte jetzt schon eine Weile auf meinen BMW "m" Schaltknopf, den ich bei Ihnen vor einige Wochen im Bestellung gegeben und schon gezahlt habe. Ich habe schon einige Mahle um mehr Informationen gebeten und leider kein Antwort bekommen. Bitte rufen Sie mich an unter: +31 ... um dieses Abkommen zu besprechen.

Mit freundliche Grusse,

SuperDuper

=========

Doe er je plezier mee. Spelfouten zijn absoluut niet uitgesloten.

DVG Der Shrike

:schater::schater: funny :D ;)

Vind versie 1 wel heel leuk

Link naar reactie

Rustig jongens, rustig :D Mooie varianten, ik zal ze eens onthouden. Bedankt voor de hulp.

Maar dankzij het speurwerk van Rimbro met het telefoonnummer heb ik hem net gesproken en hij vertelde mij dat hij wel een knop binnenhad gehad, maar dat deze lelijk bekrast was en hij een nieuwe besteld had. Dat is dus wel netjes.

Waarom er op de website al tijden 'verzonden' staat, en hij helemaal niet op Emails reageert, heb ik niet kunnen vragen, want de communicatie was, eeeh lastig (Hij: scheisse english.. ;) )

Ik moet dus nog een weekje geduld hebben.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in