Ga naar inhoud

4e Toerrit: 18 september 2005

corabossers

Aanbevolen berichten

• Reacties 566
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

I'm back! :D Iedereen al op vakantie geweest en ook lekker relaxed weer terug?

Natuurlijk meteen even de nieuwe aanmeldingen gezocht en heb er drie toe kunnen voegen aan de lijst (zie 1e bericht). We zitten nu op 20!

De rit nog een keer testen zou wel handig zijn anders word ik als een van de bezemwagens zelf van de weg geveegd. Ik weet alleen even niet waar ik de tijd vandaag kan halen. Een aantal suggesties:

zondagmiddag 4 september?

dinsdag 6 september?

of ergens in de week van 12 september?

Laat maar horen of het nog haalbaar is.

Groetjes,

Cora

Link naar reactie
Dan merk ik het wel... Is de route al op papier uigewerkt? zodat Cora en ik evt. kunnen rijden

Route is uitgewerkt. Ik zal het spul vanavond even bij elkaar zoeken en mailen.

Nog niets in de mail gezien ... wel gestuurd?

Chris, wanneer wil je 'm dan rijden? Bel of sms me anders maar efkes.

En mijn vakantie was: heeeeeeerrrrrrrrrrrlijk! En de jouwe?

Link naar reactie
Goed te lezen dat je vakantie geslaagd was.... Wij hebben het ook heeeel goed gehad, van alles meegemaakt, incl. overstromingen en vastzitten op een berg <_<

Mijn ZzZ heeft er weer een aantal duizend KM bij gekregen B)

Oh gussie! Nou, ik hoor de "sterke" verhalen graag als we de rit gaan testen. Eerst de route in mijn mailbox vinden en dan even contacten, deal?

Link naar reactie
Je hebt hotmail!  Mail adres van Cora heb ik helaas niet.

Chris stuurt het al toe. Maandag 12 september gaan we 'm weer rijden :birthday:

Laat ik nou net sinds vandaag nog maar 4 dagen per week werken en de maandag vrij hebben!!!

Count me in, ik rijd mee!!!

Link naar reactie

De vorige rit heeft Chris een overzicht van alle meerijdende Z3's gemaakt en dat is geloof ik nogal positief ontvangen. :drank: Dus ... ook nu weer het verzoek:

Wil iedereen die zich voor de 4e rit heeft opgegeven en nog niet eerder informatie naar Chris heeft gestuurd, een foto en de specificaties van zijn/haar Z3 naar Chris of mij mailen zodat er weer een topdocument gemaakt kan worden?

Daarnaast zou het óók toppie zijn als je een (pas)foto meestuurt van de inzittenden (rijder en evt. bijrijder). Zo wordt het helemaal een mooie "catalogus" van de 4e rit.

Graag insturen vóór maandag 12 september zodat we nog tijd hebben om te knutselen.

Alvast bedankt! :birthday:

Cora: corabossers (AT) hetnet.nl

Chris: chris.vanlawick (AT) z3roadster.net

Link naar reactie
De lijst waar Cora op doelt is de lijst die uiteindelijk niet geprint kon worden vanwege problemen met de printer. <_<

Deze rit hoop ik dat het wel goed gaat ;)

Mocht je toch problemen met de printer hebben, stuur het dan even door, dan jaag ik het hier door de kleuren laser.

Link naar reactie

Tot nu toe ingeschreven:

ChrisXL *

Zedri

DJ Leonardo *

Rob *

Ivodl *

Tobiastoeter *

Remmuz *

Superduper

Cora *

Roodkapje

Crusader

j.alders

André

Huub *

Berre

MarcelZ3

Mark

ZCoupeFreak

Edwin *

Navigator

Paul Liebregts

Smidje Verholen

Ivo

Sledgehammer *

* alle gegevens bekend

We willen nog graag weten wie je bijrijder(ster) zal worden deze dag en of jullie blijven eten. Degene die mij al gemaild heeft hoeft dit niet nogmaals te doen.

Zoals de planning nu is zal de ontvangst in de Witte Bergen zondag 18/9 om 10:00 zijn.

SVP voor woensdag 24:00 alle details binnen zodat wij nog de gelegenheid hebben het nodige te regelen op donderdag en vrijdag.

aangepast door ChrisXL
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.