Ga naar inhoud

Interessepeiling weekend Cochem/Moezel/Adenau 23 op 24 augustus 2025

Aanbevolen berichten

Bij deze wil ik de interesse peilen voor een mooie 2 daagse rit in de moezel/cochem/adeneau.

Jaren geleden heeft @mohikaan deze rit eens georganiseerd wat een super leuk weekend was. En het lijkt vele van ons al jaren leuk om dit nog eens over te doen. Dat betekend dus een weekend;

• Gezelligheid
  • Mooie wegen
  • Lekker eten

Nu heb ik 0,0 ervaring in het organiseren hier van. Dus het zal het bovenstaande worden inclusief wellicht wat chaos 🙂

Het idee is om op de zaterdag samen te komen ergens op een punt in het mooie Limburg om daar het weekend te starten met een lekker stukje vlaai en wat te drinken. 

Vanuit het startpunt (nog onbekend) rijden we binnendoor naar het mooie Cochem. Uiteraard zal dit gepaard gaan met een stukje snelweg zodat we niet de hele dag in de auto hoeven te zitten. Tussendoor stoppen we ergens voor een gezamenlijke lunch om vervolgens onze weg voort te zetten richting Cochem. 

In Cochem kunnen we gezellig een hapje eten en wat drinken om de avond af te sluiten.

In de ochtend lekker ontbijten om vervolgens een stukje moezel mee te pakken en binnendoor naar Adenau te rijden. In Adenau is het mogelijk om een stop in te lassen om een rondje Nordschleife mee te pakken voor wie wil. Tevens kunnen we hier lekker lunchen onder het genot van de hoeveelheid supercars die voorbij komen. 

Vanuit dit punt rijden we binnendoor terug richting het mooie Limburg waar we het weekend af kunnen sluiten met een lekker diner.

Ik heb nog geen concrete locaties etc. omdat ik eerst wil kijken of er voldoende animo is. Ook zal ik kijken wat ik kan regelen wat betreft de locaties voor het eten zodat hiervoor de kosten vooraf bekend zijn.

Het zal gaan om het weekend zaterdag 23 op zondag 24 augustus

Er zal plek zijn voor 10-12 auto’s maximaal.

Dit puur met de rede om de groep bij elkaar te houden en mijn onervarenheid in het organiseren hiervan. Dat laatste zal vast niet te merken zijn tijdens de rit. Ga er oprecht wat moois van maken.

Laat hieronder weten of je interesse hebt om mee te gaan.

Wellicht heb je nog leuke places to be of tips. Die mag je uiteraard ook hieronder delen 🙂 !

Geïnteresseerde:

- Ruud-Z4

• Like 2
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in