Ga naar inhoud
  • 0

Aanschaf z3

Maaike

Vraag

Hallo allemaal,

Graag wil ik als auto een Z3 kopen. Deze zal dagelijks rijden, ongeveer 2 x 5km, voor woon werk verkeer en natuurlijk lekker touren als het weer lekker is. 

Online kan ik niet heel veel vinden mbt onderhoud of veel voorkomende problemen bij de Z3. 
Zijn er dingen waar ik specifiek op moet letten?

Ik was onderstaande tegengekomen. 
https://link.marktplaats.nl/m2244731620?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

De vraagprijs is op dit moment ook het budget. 

Dankjewel alvast!

x Maaike

Link naar reactie
  • Antwoorden 2
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties voor deze vraag

Populaire dagen

Beste reacties voor deze vraag

Populaire dagen

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0

Ongeacht welke auto je koopt. Er zal altijd een en ander mis zijn wat kosten met zich mee neemt.

Dus als de aanschaf ook precies je budget is, loop je het risico dat je issues, of (achterstallig) onderhoud zaken niet kunt betalen.

Ben je het zelf niet en heb je iemand met verstnad met (onderhoud aan) auto's, neem die dan mee. Twee zien meer dan 1.

Daarnaast zou je kunnen overwegen om een aankopkeuring te laten doen, kost je wellicht 200 euro, maar kan je veel besparen aan kosten achteraf.

Helaas kan ik je niet helpen met "veel voorkomende problemen met de Z3", maar een zoekactie op dit forum of Google op levert genoeg info op.

https://www.google.nl/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.bmwzforum.nl/forums/topic/10952-bekende-z3-problemen-verzameld/&ved=2ahUKEwjh_r2c0KmMAxXm8LsIHblLC4gQFnoECBYQAQ&usg=AOvVaw2FJmboL_1GmL7joEtNsZ_F

In elk geval veel succes met je eventuele aanschaf en veel veilige kilometers.

aangepast door biker72
Link naar reactie
  • 0

Voor zeer korte stukjes pendelen is een 4-cilinder geen slechte keus (verbruik., sludgevorming).

Als die prijs INCLUSIEF de hardtop op de foto's is, dan lijkt dat puur op baiss van de foto's een nette deal.

Ter overweging: ALS die hardtop er inderdaad bij zit, en je die inclusief de montagehardware verkoopt, heb je +/-1/4 van jee aanschaf weer terug, en daarmee een mooi potje voor (preventief) onderhoud...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in