Ga naar inhoud

Wat heb ik nodig om Bluetooth muziek te kunnen afspelen in mijn Bmw Z4 E85?

Aanbevolen berichten

Beste Mensen,

Van de week kan ik mijn Bmw Z4 E85 ophalen. Hier zit een standaard radio cd speler in.

Zijn er mogelijkheden om hier bluetooth op aan te sluiten met eventueel een carkit?

Alvast bedankt.

aangepast door Andre2025
Link naar reactie
  • Andre2025 wijzigde de titel naar Wat heb ik nodig om Bluetooth muziek te kunnen afspelen in mijn Bmw Z4 E85?
  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik las goede verhalen over de BlueMusic. Betaalbare optie uit Duitsland.

Die heb ik afgelopen week besteld en inmiddels ontvangen, komend weekend hopelijk inbouwen. Ik kan dus nog geen uitspraak doen over de werking en kwaliteit.

Er zijn overigens een aantal verschillende versies, dus bij twijfel even de support mailen.

Ook Bluebus uit de US staat goed aangeschreven, alleen die is een stuk duurder en daar komen nog importheffingen overheen.

PS, ik heb geen bindingen met de leverancier, heb alleen op verschillende fora goede berichten gelezen.

Link naar reactie
  • Administrator

BlueSpeak / BlueMusic ben ik ook heel positief over, maar het is wel alleen de Bluetooth koppeling / audio component. Voor het geld dus vrijwel onverslaanbaar, maar je hebt dus bijvoorbeeld geen telefoonboek via je headunit.

Wel fantastische geluidskwaliteit.

Twee dingen nog:

- ik zou altijd de variant kopen die je achter de head unit monteert, niet degen die je inde  kofferruimte op de aansluitingen van de CD wisselaar monteert. Met die laatste schijnen wat meer problemen te zijn;

- op de absolute basis radio's schijnt het ding het niet (altijd) te doen. Als je nu al een radio met CD wisselaar hebt, of een radio met navigatie, dan weet je in ieder geval zeker dat je die basisvariant niet hebt.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in