Ga naar inhoud

BMW Hamann velgen 20 inch (Z8)


Jip

Aanbevolen berichten

Is er iemand die toevallig interesse heeft in deze super zeldzame set van BMW Hamann velgen komen van een Z8?!

20 inch met wat gebruikerssporen, voor meer foto’s of informatie hoor ik graag van je!


Het zijn precies dezelfde als afgebeeld alleen dan 20 inch ipv 19 en zonder banden, ze komen van een z8 af maar passen op meerdere modellen! 

 

spacer.png

aangepast door Jip
Link naar reactie
  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Lekkere binnenkomer op een forum, speciaal geregistreerd voor een advertentie.

Zijn knap beschadigd, moeite met parkeren? 😀 Geen prijs erbij, gratis afhalen denk ik? 😎

aangepast door 330dM
Link naar reactie

Als de wielen enkel voor een Z8 geschikt zijn wens ik je veel succes met de verkoop. Er zijn er al niet zo veel in Nederland en dan moet je net die eigenaar hebben die op zoek is naar een setje beschadigde niet originele bmw wielen. Beetje een niche markt 

Link naar reactie

Kan maar beter met de deur in huis vallen toch? Is nog geen advertentie van maar dacht wie weet kent iemand, iemand die toevallig geïnteresseerd is. Prijzen benoemen heeft niet veel zin als ik geen interesse krijg. Ben zelf ook nog zoekende naar wat ze precies waard zijn. Velgen passen op meerdere modellen dan alleen de Z8, maar officieel komen ze van een Z8

Link naar reactie
  • Administrator

Ik zou toch eens beginnen met foto's van de velgen zelf (foto per velg zodat je de gebruikssporen kuint zien), ET waardes, wel of geen centreerring nodig en aangeven op welke andere BMW modellen ze volgens jou passen. 

 

Als je wilt weten of mensen ergens interesse in hebben, kun je het maar beter concreet maken toch? Stel nu dat ik in algemene zin interesse zou hebben voor deze velg op mijn E85 (voor alle duidelijkheid: dit is theoretisch), dan wil ik toch weten of dat past, of ik ze wel of niet moet laten opknappen, etc.?  Ik kijk nu alleen aan tegen een foto van een andere velgenset (met 20 inch en met banden, het gaat kennelijk om 19 inch zonder banden) en kan me dus geen enkel beeld vormen van de gebruikssporen en heb geen idee of dat wel of niet gaat passen.

 

Nu wordt mijn (trheoretische) interesse niet verder van aangewakkerd, toch?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.