Ga naar inhoud

Dak gaat niet meer open


Robje2403

Aanbevolen berichten

Afgelopen week dak gesloten middels knop op het middenconsol, geen bijzonderheden.

Vandaag getracht het dak weer te openen echter geen respons. Lampje wat normaal rood wordt

tijdens het openen vh dak doet het ook niet., 

Meestal als er storing zit in het openen vh dak gaat het rode lampje knipperen of als er iets in de 

kofferbak zit waardoor het dak niet open gaat , krijg ik rood knipperend knopje.

Nu helemaal niets, tis net of het knopje defect is. Ik heb de zekeringen nagekeken echter geen

kapotte zekering.

Iemand anders een idee waar het aan kan liggen, wat zie ik over het hoofd of iemand een tip??

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Bij mij werkte het ook niet meer. De electromoter zit aan de buitenkant van de auto en kan vol met water zitten.Ruud garage in Reeuwijk heeft dat voor mij prima gerepareerd door het hele zaakje in de achterbak te positioneren. Prima adres!

Link naar reactie

In de kofferbak zitten 2 draaiknoppen. Bij mij was er eentje verdraaid met bagage inladen. Werkt het dak ook niet meer. Soort beveiliging.

Link naar reactie

Knoppen stonden goed en als de knoppen in de achterbak niet goed staan brand er binnen wel eennrood lampje bij de aan en uit knop, maar ook tijdens openen vg brand dat lampje niet en gaat het dak niet open 

6 uren geleden, Sleurder zei:

Heb je een naam vd garage of 06 nr

 

Link naar reactie

Lol die knoppen hebben we ook problemen mee gehad.

We gingen de auto ophalen, ik stap in wil de kap naar beneden doen

werkt het niet... hahaha dacht al lekkere start.

 

Achter in zie je links en recht 2 knoppen zitten die moet je omdraaien

dan zie je een zwart ding naar beneden komen.

Link naar reactie
  • Administrator
Op 25/08/2024 om 11:08, Robje2403 zei:

Vertel wat is dat en waar zit dat??

 

De zoekfunctie had je hier gebracht. Veel nuttige info daar hoor ...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.