Ga naar inhoud

Emblemen Z4


EliseS

Aanbevolen berichten

Hallohallo,

 

Even een vraagje over wat jullie voor logo's erop hebben zitten. Ik heb recent een Z gekocht, maar hier zitten vervalen zwart/witte logo's op, waar ik dus snel van af wil..

Nu zag ik dat het niet geheel makkelijk is om, zeker voor de voorkant, aan een set nieuwes te komen in de juiste maat. Blauw/wit orgineel wel, maar zijn er ook die ze in het zwart/wit erop hebben of iemand die een goede plek heeft om emblemen te kunnen kopen?

 

 

IMG_20240715_205751_(1080_x_1080_pixel).jpg

IMG_20240715_205713_(1080_x_1080_pixel).jpg

aangepast door EliseS
  • Thanks 1
Link naar reactie

Gewoon kleuren logo's zwart/wit is zooooo jaren 60 😄

Ik denk dat je dan terecht komt bij de AliExpressen van deze wereld, of hun drop-shippers. 
Welkom hier trouwens, vertel eens wat meer!

Link naar reactie
Geplaatst: (aangepast)

Bedankt voor de reacties!

 

Heb even een foto'tje van de aanwinst toegevoegd. Sinds mei de eigenaar van deze auto nadat mijn vriend me een half jaar heeft geprobeerd te overtuigen om een Z4 te kopen..

Ook even een foto van de logo's nu. Verklaarbaar dat die zsm weg moeten toch.. Nu 'zwart/wit', vandaar dat ik daar eerst naar zocht. Op Engelse fora kwam ik dat veel tegen, maar hier niet gewild dus zo te merken haha

 

aangepast door EliseS
Link naar reactie

Vooral doen wat jezelf leuk of mooi vindt. Ik heb oranje velgen, begrijpt ook niet iedereen ...

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar reactie
  • Administrator

Sowieso doen wat je zelf het mooiste vindt inderdaad. Jouw Z4 lijkt trouwens op de oude van E85 van @sandere39. Ook die kleur, met Aero pakket en met BBS CH velgen. Daar heeft alleen in ieder geval 1 eigenaar tussen gezeten (die zich hier ook nog aangemeld had als ik het goed heb). Heb je hem van een forumbezoeker gekocht?

Link naar reactie
Geplaatst: (aangepast)
Op 19/07/2024 om 10:43, Maurits zei:

Sowieso doen wat je zelf het mooiste vindt inderdaad. Jouw Z4 lijkt trouwens op de oude van E85 van @sandere39. Ook die kleur, met Aero pakket en met BBS CH velgen. Daar heeft alleen in ieder geval 1 eigenaar tussen gezeten (die zich hier ook nog aangemeld had als ik het goed heb). Heb je hem van een forumbezoeker gekocht?

 

Oh, dat zou grappig zijn!

Ik heb hem gekocht van een echte liefhebber die inderdaad ook actief zei te zijn op een forum. Alleen weet ik van dat stuk geen details en ik geloof dat er nog een aantal tussen hebben gezeten.

 

 

Gelijk eventjes gespiekt natuurlijk.. maar inderdaad dezelfde auto!

aangepast door EliseS
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.