Ga naar inhoud

Vreemd geluid onder het dashboard.


MAL

Aanbevolen berichten

Hallo Leden,

Wellicht kan iemand mij helpen of adviseren.

Gisteren een kleine 100 km gereden, uiteraard naar tevredenheid, zette ik de Z4 in de garage en zette het contact uit. Ik hoorde rechtsonder het dashboard en geluidje.

Dit was vergelijkbaar met het geluidje van een CD-speler die een CD af zoekt. Het geluidje was ongeveer een seconde aanwezig en ging vervolgens weer uit.

Na twee seconden was dit weer terug en de cyclus bleef zich herhalen. Vervolgens sloot ik de Z4 weer af en liep naar de bijrijderskant.

Hier was het herhaalde geluidje nog aanwezig. De deuren geopend en rechts onder het dashboard gekeken en gevoeld.

Kon het verder niet thuis brengen, hierop heb ik het contact weer aangezet, zover dat ik kon starten, even gewacht en weer uitgezet.

Hierop was het stil en het bleef stil. Wat het was weet ik niet.

Heeft er iemand een idee wat het kan zijn en of in welke richting moet ik zoeken?

Alvast mijn hartelijke dank voor jullie medewerking.

GR. MA 

Link naar reactie
  • Reacties 0
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.