- 0
Vragen over potentiele aankoop z4
-
Wie is er online 0 leden
- Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Vraag
Brammm
Hoi allemaal, ik ben me aan het oriënteren op een nieuwe auto en de bmw Z4 blijft maar in mijn hoofd rondspoken. Ik zit alleen met een paar vragen en ben benieuwd hoe jullie, als experts ;), hier tegen aan kijken.
Ik lees veel dat een z4 als tour auto wordt gebruikt, mijn intentie is om hem als daily drive te gaan gebruiken en er op jaarbasis ~25.000 kilometer mee te rijden. Ik rijd 1 tot 2 per week naar klanten, maar dat zijn dan ook gelijk grote afstanden waardoor ik meerdere uren op een dag in de auto zit. Is dat te doen in een z4 en zijn er mensen hier die daar ook ervaring mee hebben?
Daarnaast heb ik een budget van rond de 10k. Daarmee zie ik vaak een z4 met bouwjaar 2003-2008 met een kmstand van 150k-200k. Is dit te doen of is dit af te raden? Voor mijn gevoel zit ik hiermee in de laagste range van z4's en ik weet niet goed of dit om een reden is.
Gr, Bram
Link naar reactie
Beste reacties voor deze vraag
3
3
2
2
Populaire dagen
26 feb
4
6 ma
3
28 feb
3
29 feb
2
Beste reacties voor deze vraag
ZReihe 3 berichten
Brammm 3 berichten
Maurits 2 berichten
timewa 2 berichten
Populaire dagen
26 feb 2024
4 berichten
6 ma 2024
3 berichten
28 feb 2024
3 berichten
29 feb 2024
2 berichten
Populaire berichten
timewa
Voor de looks en het pure autorijden, de E85 anytime 🙂 Maar als daily zou ik ook eerder voor de E89 gaan, dan neem je het uiterlijk en het feit dat het wat minder beleving is maar voor lief 😛
wackywim
Korte bijdrage van iemand met beperkte ervaring met een e89…(nu een maand in bezit). ik heb dus een e89 met een 2.5l motor. Het is niet een bijzonder snelle motor maar hij klinkt lekker en is
donderkonijn
Ik rijd al 9 jaar in een 2003 e85 2.5 als daily en langere ritten zijn ook prima te doen. En qua onderhoud heb ik nooit een betere auto gehad, er gaat gewoon bijna niks stuk aan dat ding, afgezien van
18 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.