- 0
Welke velgen zijn origineel?
-
Wie is er online 0 leden
- Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Vraag
Joep
Ik ben al een aantal jaren niet meer actief geweest op dit forum, maar de Z3 hebben we nog steeds. We beleven er nog steeds veel plezier aan en hij lijkt met het verstrijken van de jaren steeds mooier te worden. In 2011 hebben we hem gekocht bij de BMW dealer in Hoogeveen met 55.000 km op de teller. Het is een 2.8, M uitvoering af fabriek. Toen we hem kochten was hij op de velgen na 100% origineel. Maar langzamerhand begint de wens te ontstaan om hem weer 100% origineel te krijgen. De vraag is dan ook hoe kom ik erachter met welke velgen de Z3 is geleverd. Ik vermoed dat het deze zijn. http://www.brms.net/parts-z3/velg-bmw16-st18-rep.html , echter ik weet dit niet zeker. Misschien dat een forumlid hier meer over kan vertellen en mij verder kan helpen met de speurtocht.
Link naar reactie
Beste reacties voor deze vraag
3
2
2
1
Populaire dagen
24 jan
4
25 jan
2
26 jan
2
27 jan
1
Beste reacties voor deze vraag
330dM 3 berichten
Joep 2 berichten
Gentry 2 berichten
MadMarky 1 bericht
Populaire dagen
24 jan 2024
4 berichten
25 jan 2024
2 berichten
26 jan 2024
2 berichten
27 jan 2024
1 bericht
Geplaatste afbeeldingen
8 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.