- 0
Verschil tussen 2.8 en 3.0 automaat
-
Wie is er online 0 leden
- Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Vraag
Danny-z
Goede avond allen,
Mijn naam is Danny Disseldorp 33 jaar en woon in Voorschoten, heb enkele jaren een Porsche 914 gehad en heb deze recent verkocht en besloten de gaafste auto die ik ken te gaan kopen als vervanger, de Z3 coupe (automaat)!
De keuze is niet enorm dus heb besloten ook de 2.8 in overweging te nemen. Mijn vraag is eigenlijk aan de kenners wat de grootste verschillen zijn tussen de 2.8 en de 3.0 automaat? En dan met name de bak, zit hier een verschil in?
Bij de 3.0 is het mogelijk om zelf te schakelen dit kan bij de 2.8 niet zover ik weet. Heb al in een 3.0 gereden en dit beviel geweldig, valt de 2.8 met 30pk erg tegen of is dit niet merkbaar als je niet de limiet opzoekt?
Hoor het graag van jullie en hoop snel mij nog beter voor te stellen samen met de Z3 coupe.
Met vriendelijke groet,
Danny Disseldorp
Link naar reactie
Beste reacties voor deze vraag
3
2
2
1
Populaire dagen
13 nov
2
13 dec
1
7 feb
1
16 dec
1
Beste reacties voor deze vraag
Danny-z 3 berichten
DutchSpace 2 berichten
timewa 2 berichten
pimgmx 1 bericht
Populaire dagen
13 nov 2023
2 berichten
13 dec 2023
1 bericht
7 feb 2024
1 bericht
16 dec 2023
1 bericht
Populaire berichten
Danny-z
Goede avond allen, Allereerst hartelijk dank voor jullie uitgebreide antwoorden! hier heb ik zeker wat aan ondanks dat ik toch voor een andere auto heb gekozen, namelijk de Z4 coupe automa
DutchSpace
Hi Danny, Ben niet meer zo vaak online maar kan er wel wat over zeggen; ik heb namelijk beide. De 5hp19 bak van ZF werd gebruikt (onze family ride) op de M54B30 motoren als je niet een X had (die
DutchSpace
By the way, technisch inhoudelijk zijn dat - voor zover ik het gedaan heb - wel voornamelijk OEM modificaties hè 😉
7 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.