- 0
band rep. set of thuiskomer?
-
Wie is er online 0 leden
- Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Vraag
Gommert
Hi
Ik wil deze zomer een behoorlijke roadtrip maken met de z4 en wil iets meenemen om bij een lekke band toch verder te kunnen om bij een garage oid te komen, ik heb geen runflats meer.
Wat is jullie ervaring? Het meest betaalbare lijkt een Airman Resq kit en ander alternatief is een thuiskomer set.
Zijn er nog andere opties en wat zijn de ervaringen met zo'n Airman ResQ set?
Groet,
Gommert
Link naar reactie
Beste reacties voor deze vraag
3
3
2
1
Populaire dagen
29 ma
3
26 ma
3
27 ma
2
28 ma
2
Beste reacties voor deze vraag
sandere39 3 berichten
Maurits 3 berichten
Gommert 2 berichten
Ewout 1 bericht
Populaire dagen
29 ma 2023
3 berichten
26 ma 2023
3 berichten
27 ma 2023
2 berichten
28 ma 2023
2 berichten
Populaire berichten
Maurits
Een thuiskomertje kun je prima kwijt in je kofferbak. Als je bijvoorbeeld het E46 thuiskomertje neemt, dan is de bandenmaat 115/90/R16. Dat past makkelijk. Schaarkrikje en dopsleuteltje kun je in de v
sandere39
ik heb een proppensetje en een compressortje mee (en een anwb europa abo) ik heb al eens langs de snelweg een band gepropt en daarna gewoon verder gereden.werkt prima zolang er geen scheur in de band
sandere39
tja is een beetje dubbel. in de jaren 1 keer gebruik van gemaakt...maar ja je weet t nooit he. ik had eerder ook een verzekering via de anwb en dat leverde korting op en daar kon ik dan (zeg maar
10 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.