- 0
Z3 in de stalling
-
Wie is er online 0 leden
- Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Vraag
pinnoes1
Hi,
Ik had een vraag pas geleden een Z3 gekocht en heb een stalling plek waar geen stroom voorziening is( oplossing was een druppelaar aan te sluiten )
Mijn Z3 heeft een alarmsysteem origineel bmw. NU wil ik pas in de zomer maanden ermee gaan rijden.
ALs ik hem zo laat staan loopt mijn accu leeg.
Wat is beste methode om je Z3 te stallen?
oh ja bij aanschaf zat er ook een 2X klein sleutel er bij is dit om je alarm uit te zetten? en waar zit dit (vorige eigenaar wist het ook niet hij gebruikte een druppelaar)
Bedankt
Pinnoes
Link naar reactie
Beste reacties voor deze vraag
5
3
2
1
Populaire dagen
2 ma
4
6 feb
4
7 feb
2
1 ma
1
Beste reacties voor deze vraag
pinnoes1 5 berichten
Horus 3 berichten
pimgmx 2 berichten
timewa 1 bericht
Populaire dagen
2 ma 2023
4 berichten
6 feb 2023
4 berichten
7 feb 2023
2 berichten
1 ma 2023
1 bericht
Populaire berichten
Horus
Wat de accu betreft: Min pool van de accu los nemen cq de accu geheel verwijderen en elders aan een druppellader zetten. Een normale loodaccu kan er niet tegen als ie te ver ( verder dan 50%) ont
pimgmx
Airbags of airbagfoutmeldingen worden niet getriggerd door een spanningsval of gebrek aan accuspanning. Je deuren krijg je 'mechanisch' open met de sleutel in het slot. De centrale deurvergrend
timewa
Ik rijd tegenwoordig met de ZZZZM alleen nog in de lente en zomer, de rest van het jaar gewoon accu los. Gelukkig heeft de E85 gewoon nog een sleutelgat dus allemaal geen probleem. Als het om 1 o
Geplaatste afbeeldingen
11 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.