- 0
Is er iemand die kan bevestigen of een bepaalde breed-set wel/niet past op een Z3?
-
Wie is er online 0 leden
- Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Vraag
Miez
Beste forummers, misschien tegen beter weten in heb ik mijn oog laten vallen op een breedset voor mijn 2002 Z3 (Widebody dus). Als ik het forum teruglees dan tikt deze alle boxen aan van het maximaal mogelijke wat passend te krijgen is maar met de ET waarde ben ik nog niet zeker. Alvorens ik mijn centjes uitgeef, kan iemand met zekerheid zeggen of dit wel of niet gaat passen? Los van de esthetiek (ieder zijn ding) en comfort ben ik benieuwd of het kan. Aan het einde van het seizoen komt er ook nog een ander onderstel onder waarmee ik ook nog camber (voorzijde) kan instellen.
De maten;
Voor: 8,5x19 ET 35 banden 235/35/19
Achter: 9,5x19 ET 35 banden 265/30/19
Misschien moet ik nog met een spacer rommelen, ik lees graag jullie ervaringen.
Dank voor alle hulp!
Grt.
Michel
Link naar reactie
Beste reacties voor deze vraag
5
1
1
1
Populaire dagen
28 jun
6
29 jun
1
1 jul
1
Beste reacties voor deze vraag
Miez 5 berichten
330dM 1 bericht
MadMarky 1 bericht
pimgmx 1 bericht
Populaire dagen
28 jun 2022
6 berichten
29 jun 2022
1 bericht
1 jul 2022
1 bericht
Populaire berichten
330dM
Hier staat al het een en ander wat kan helpen denk ik?
pimgmx
Zie hier voor visuele uitleg van Einpresstiefe: https://www.reifenleader.de/ratschlage-reifen/einpresstiefe-felge Als ET30 schijnbaar de ondergrens is, valt ET35 net te ver naar binnen.
Miez
Misschien is 18” toch de veiligere keuze. Ik kan met het nieuwe onderstel wel de hoogte instellen (schroefset) maar als het allemaal zo krap is gaat het ten koste van het rijplezier. Bedankt voor het
7 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.